Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Insekter er det absolutt ekleste som finnes, og edderkopper er det verste.

Nei, de aller fleste er egentlig awesome, og jeg kan gjerne poke de eller holde de og trykke de opp i trynet på folk som ikke liker de, men edderkopper har jeg aldri takla. :ermm:

Satan. Blodtrykksfall så det sang etter akkurat. Datt rett bakover. Hadde ikke veggen vært der så hadde jeg landa på ryggen. Bakhodet i veggen i stedet.

Hva faen er det du driver med når jeg ikke er hjemme egentlig? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hva faen er det du driver med når jeg ikke er hjemme egentlig? :hmm:

Skulle bare reise meg etter å ha plukka opp noe. Så blei det svart. Så nå spiller jeg med broren din i stedet.

Tenkte meg det. Sjekk mobilen din/ring meg. :p

Lenke til kommentar

Ganske deilig å starte opp med jobben igjen, en hel måned ferie blir litt i overkant for meg. Digg vær å jobbe i også, selv om det var veldig varmt til tider.

Ei uke var kanskje litt lite for min del, men fy så deilig den uka var. Nå har jeg uansett tre uker til gode jeg kan bruke i høst en gang.

Ei uke er ikke stort, jeg trur 2-3 er helt passe for meg. Men en hel måned var minst ei uke for lenge.

Jeg trenger mer ferie jeg :(

Brukt opp 4 uker i år, alle i utlandet.

Jeg har ikke råd til å ta mer ferie nå, min kontantholdning er ca 400kr, hvorav 300 av nevnte 400 er på kredittkort.

Lenke til kommentar

Jeg føler jeg ikke har nok ferie og at jeg har brukt opp den jeg har på nada. Alt jeg kan komme på å ha gjort er å sløve, samt brukt noen timer av en dag på å spyle gammel maling av en mur med høyttrykksspyler, brukt noen timer av en annen dag på å male og tre kvelder på grisefylla som blakka meg helt. De to første svei jeg 2500 kr på, den siste 1300 kr.

Føler ikke at jeg sitter igjen med noe, og at jeg burde ha prioritert bedre og så videre.

Hvor viktig er det egentlig med utdanning for en arkiv-jobb? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...