Slimda Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Vel. Jeg fikk åpna den. Og så ble jeg plutselig vidresendt til Youtube. Jeg også. Fryktelig irriterende. Ja? Første post er skrevet av Camlon, hvor han quoter Kgun. Andrepost er FlinkeFreddy. Siste post er Kgun. Why? Jøss. Hva slags innstilling har du gjort slik du får lest den? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Noen som klarer å åpne side 4 i denne tråden? Ingen problem i Chrome. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Vel. Jeg fikk åpna den. Og så ble jeg plutselig vidresendt til Youtube. Den er fikset nå. Er tydeligvis en bug som gjør at hvis man legger til "&feature=youtu.be" etter en youtube-video blir man autosendt vekk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) http://www.explosm.net/comics/2113/ ÅH GUD, JEG DØR Endret 1. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Ja? Første post er skrevet av Camlon, hvor han quoter Kgun. Andrepost er FlinkeFreddy. Siste post er Kgun. Why? Jøss. Hva slags innstilling har du gjort slik du får lest den? Har ikke gjort noe. Bruker firefox. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 L4r5 fiksa! Vel. Jeg fikk åpna den. Og så ble jeg plutselig vidresendt til Youtube. Den er fikset nå. Er tydeligvis en bug som gjør at hvis man legger til "&feature=youtu.be" etter en youtube-video blir man autosendt vekk. Var overraskende lett å "ta over" siden her da. Kunne jo brukes i phising-poster. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Takk for info L4r5 HAHA, kom til å trykke på noe greier som gjør at man går i ikognitomodus i firefox Så står det man skal passe seg for hemmelige agenter og folk som står bak deg :!: edit: google chrome mener jeg http://budk.com/NinjaMartial-Arts/Black-Hornet-Folding-Grappling-Hook http://budk.com/Swords/Secret-Agent-Sword Gjett om jeg bestiller! Endret 1. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Er det nokon som veit kor mykje eg må betale i frakt og toll? Macgyver: The Complete Series Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Er det nokon som veit kor mykje eg må betale i frakt og toll? Macgyver: The Complete Series be dem skrive at varen er verdt 10 dollar? eller under 200 spenn da Endret 1. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Er det nokon som veit kor mykje eg må betale i frakt og toll? Macgyver: The Complete Series be dem skrive at varen er verdt 10 dollar? eller under 200 spenn da Sikker på at dei vil gjøre det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Joddski er fette najs! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Skader ikke å spørre? Jeg får det alltid til, uansett hvor. De taper ikke penger på det og får en kunde. http://www.security-wizard.net/bboopbufokn.html Jeg MÅ ha denne. Endret 1. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Er det nokon som veit kor mykje eg må betale i frakt og toll? Macgyver: The Complete Series be dem skrive at varen er verdt 10 dollar? eller under 200 spenn da Om de ikke vil gjøre dette, så er varen tollfri, men det kommer på moms. I følge Importkalkulatoren til Tollvesenet blir det ca 160 kroner i moms. Altså til sammen rundt 810 kroner. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Lurer på om ikke platekompaniet har den fulle serien til en billigere penge Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 899,- på platekompaniet.no i alle fall. Så det er LITT å spare på Play.com men ikke mye. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Husk å ta med tollgebyret i beregningen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Ganske deilig å starte opp med jobben igjen, en hel måned ferie blir litt i overkant for meg. Digg vær å jobbe i også, selv om det var veldig varmt til tider. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Går for platekompaniet.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Ganske deilig å starte opp med jobben igjen, en hel måned ferie blir litt i overkant for meg. Digg vær å jobbe i også, selv om det var veldig varmt til tider. Ei uke var kanskje litt lite for min del, men fy så deilig den uka var. Nå har jeg uansett tre uker til gode jeg kan bruke i høst en gang. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg trenger mer ferie jeg Brukt opp 4 uker i år, alle i utlandet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg