L4r5 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Satan. Blodtrykksfall så det sang etter akkurat. Datt rett bakover. Hadde ikke veggen vært der så hadde jeg landa på ryggen. Bakhodet i veggen i stedet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Høres ikke helt bra ut, Lars. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hvorfor skulle det gjøre det? Driter uansett bare på dassen hjemme. "A number of factors may lead to the formations of hemorrhoids including irregular bowel habits (constipation or diarrhea), exercise, nutrition (low-fiber diet), increased intra-abdominal pressure (prolonged straining), pregnancy, genetics, absence of valves within the hemorrhoidal veins, and aging." Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Du vet at ved å sitte lenge på toalettet øker sjansen for hemoroider betraktelig? Hvorfor skulle det gjøre det? Driter uansett bare på dassen hjemme. Bruker man for lang tid på toalettet, blomstrer hemoroidene opp uansett alder og kjønn, sier han til den danske avisa Urban. Når man sitter på toalettringen, blir endetarmsåpningen strukket ut i en belastende posisjon. Det skaper blodansamling i tarmen, og etter hvert smertefulle hemoroider, forklarer Gutman. http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.6968621 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Her snakker man om skikkelig uflaks Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Høres ikke helt bra ut, Lars. Kunne gått verre. Sikkert bare blodsukkeret mitt. Eller en reaksjon på de nye medisinene. Skulle egentlig tatt blodprøve hver fjortende dag for å være sikker på at jeg ikke får feil reaksjoner, men jeg har ikke tatt en eneste prøve enda. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Burde jeg være bekymret hvis jeg opplever slikt? L4r5 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Burde jeg være bekymret hvis jeg opplever slikt? L4r5 Neida, se på det som et tegn på at du fortsatt lever... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Burde jeg være bekymret hvis jeg opplever slikt? L4r5 Neida, se på det som et tegn på at du fortsatt lever... Okey jeg stikker til legen en av de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Burde jeg være bekymret hvis jeg opplever slikt? L4r5 Neh. Det er ganske vanlig egentlig. Bare et tegn på at noe ikke er som det skal. Enten for mye av et stoff, for lite av noe eller bare et tegn på dårlig allmenntilstand.Eller det kan være kreft, aids eller lignende. Men hva er sannsynligheten for det i forhold til noe av det andre? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) La meg gjette, du så ikke noe heller når dette skjedde? Opplever det. Er i risiko sonen for diabetes tho.(er tynn som en planke som picsa mine viser, men det ligger i familien) Endret 1. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Feberen har gitt seg, praise the lawd! Det tyder på at det ikke var malaria og jeg slapp unna denne gangen også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) "A number of factors may lead to the formations of hemorrhoids including irregular bowel habits (constipation or diarrhea), exercise, nutrition (low-fiber diet), increased intra-abdominal pressure (prolonged straining), pregnancy, genetics, absence of valves within the hemorrhoidal veins, and aging." Bruker man for lang tid på toalettet, blomstrer hemoroidene opp uansett alder og kjønn, sier han til den danske avisa Urban. Når man sitter på toalettringen, blir endetarmsåpningen strukket ut i en belastende posisjon. Det skaper blodansamling i tarmen, og etter hvert smertefulle hemoroider, forklarer Gutman. http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.6968621 Kommer med andre ord ann på hvordan man sitter. Man trenger ikke å sitte der i en halvtime med rumbeballene spredd fra den ene siden til den andre. Jeg sitter der til beina sovner. Still going strong. -- Å svime av grunnet lavt blodtrykk er interessant. Endret 1. august 2011 av Slimda Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 La meg gjette, du så ikke noe heller når dette skjedde? Ble litt svart, ja. Heldigvis er det første gang jeg har opplevd det på lenge. Før så pleide jeg bare å kalle det for "bonus" siden det kom som en ekstra piff på andre ting. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 La meg gjette, du så ikke noe heller når dette skjedde? Ble litt svart, ja. Heldigvis er det første gang jeg har opplevd det på lenge. Før så pleide jeg bare å kalle det for "bonus" siden det kom som en ekstra piff på andre ting. Mhm, da skjedde det OFTE. Flere ganger så kunne jeg reise meg opp, gå litt, også krepere og slå huet i alt mulig rartrtrtrtrt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg gikk rett i gulvet forran mora mi en gang. Jeg fikk visstnok også rykninger i kroppen i de 1-2 sekundene det varte. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Iskald glasscola ruler. HIGH FUCKIN' FIVE! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Noen som klarer å åpne side 4 i denne tråden? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Vel. Jeg fikk åpna den. Og så ble jeg plutselig vidresendt til Youtube. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Ja? Første post er skrevet av Camlon, hvor han quoter Kgun. Andrepost er FlinkeFreddy. Siste post er Kgun. Why? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg