Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Again, ingen er så dum.

Hun vil bare preike med deg. (mating)

det er jo obvious som faen

enig med folka her, slimda. Men altså, om ikke du vil ha, send henne min vei. Er så pulesjuk som jeg aldri har vært før. For tida tar jeg alt lovlig med rett type hull...

Det er tydelig at ingen av dere har jobbet i service-yrket.

Jeg har god erfaring med å høre om noen tuller eller om de er faktisk "dumme". Og ja, hun var faktisk svært data-dum. Jeg vet ikke om et eneste menneske som jubler i fryd når de klarer å koble til en skjermkabel, selv på tull. Genuin fryd som dette kan ikke fakes. Det er litt som orgasmer. Man vet når det er faket, og når det er reelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Again, ingen er så dum.

Hun vil bare preike med deg. (mating)

det er jo obvious som faen

enig med folka her, slimda. Men altså, om ikke du vil ha, send henne min vei. Er så pulesjuk som jeg aldri har vært før. For tida tar jeg alt lovlig med rett type hull...

Det er tydelig at ingen av dere har jobbet i service-yrket.

Jeg har god erfaring med å høre om noen tuller eller om de er faktisk "dumme". Og ja, hun var faktisk svært data-dum. Jeg vet ikke om et eneste menneske som jubler i fryd når de klarer å koble til en skjermkabel, selv på tull. Genuin fryd som dette kan ikke fakes. Det er litt som orgasmer. Man vet når det er faket, og når det er reelt.

Lenke til kommentar

Toalettet er det tredje beste stedet i huset å sitte og lese og slappe av, så da får det heller være så. :p

In other words, skal jeg lese Sigurd Hoels "Syndere i sommersol", Eyvind Floods "Cowboy og gullgraver", Røde Saunders' "Sindbad" eller Jan Frigårds viking-trilogi i dag?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...