Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg foretrekker fersk middag.

Skal jeg prøve meg på css? Etter jeg ikke røyker og har mista fokusene og konsetrasjonen og er helt jævla klein i kroppen?

Joda, men til frokost så er det helt greit med rester.

Satte til livs tre brødskiver med rester av tacogryte og Jarlsbergost på. Var ganske awesome.

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker fersk middag.

Skal jeg prøve meg på css? Etter jeg ikke røyker og har mista fokusene og konsetrasjonen og er helt jævla klein i kroppen?

Joda, men til frokost så er det helt greit med rester.

Satte til livs tre brødskiver med rester av tacogryte og Jarlsbergost på. Var ganske awesome.

Mhm, taco er deilig.

kjøtt <3

Carniwh0re :D

Lenke til kommentar

Etter å ha sett Never Say Never, kan jeg med hånden på hjertet si at jeg digger Justin Bieber.

Jeg ønsker en god forklaring...

Min søster så på filmen, og jeg satt meg ned og så på da jeg ikke hadde noe å gjøre. Så innså jeg at JB egentlig var en skikkelig kul fyr. Jeg innså også at alle haters ikke egentlig hater JB, de bare gjør det fordi alle andre gjør det. Men dere kan være ignorante haters om dere vil, jeg digger Justin Bieber.

Lenke til kommentar

Din søster? Right..

Ja, jeg har sett filmen jeg også, men jeg kan ikke si jeg fikk den samme følelsen av frelse som du fikk. Jeg liker ikke det han står for, jeg liker ikke det at han streber etter å være "perfekt", jeg liker heller ikke at fyren blir sett opp på av såpass mange, selv om han kun er en helt middelmådig artist. Allthough, han virker som en hyggelig kar.

(Så på med min søster såklart...)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...