Ø.B. Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Den sangen er bra ja, men synes faktisk Children of the sandstorm-remixen er bedre. Ikke hørt tror jeg. 4 non blondes burde gi ut ny cd synes jeg ^^ Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 hahaha kva blir det neste? eyetoy sex online!? Spillet har webcam, mikrofon og dildo. Så ja, det eneste som mangler nå er vel eyetoy. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Ikke hørt tror jeg. Det er en remix der de har tatt det beste av robert miles - children og kombinert med det beste fra darude - sandstorm Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 2110 poeng om jeg husker rett, men jeg gidder ikke gå og rote i papirene nå. Var i overkant 2k. Perfekt er vel 2400 elns.Har brukbare karakter. Ikke perfekte, men brukbare. Bortsett fra matte. >< Oj sykt! Hm.. jeg fikk bare 1700 jeg. Er nok ikke så god i engelsk, men i matte scoret jeg bedre enn 96% av alle sammen. Alikevel ikke nok til å komme inn, så jeg får ta den på nytt. *sukk* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 2110 poeng om jeg husker rett, men jeg gidder ikke gå og rote i papirene nå. Var i overkant 2k. Perfekt er vel 2400 elns.Har brukbare karakter. Ikke perfekte, men brukbare. Bortsett fra matte. >< Oj sykt! Hm.. jeg fikk bare 1700 jeg. Er nok ikke så god i engelsk, men i matte scoret jeg bedre enn 96% av alle sammen. Alikevel ikke nok til å komme inn, så jeg får ta den på nytt. *sukk* 1700 er jo ikke DÅRLIG da. Gjennomsnittet i Amerika er på 1500. Mattedelen var den jeg gjorde det svakest på. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 1700 er jo ikke DÅRLIG da. Gjennomsnittet i Amerika er på 1500. Mattedelen var den jeg gjorde det svakest på. Men 2000 poeng er jo helt fantastisk! Nå har du jo skolepenger, sted og bo, og poeng nok til å komme inn. Hvorfor ikke gå for det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 "I was only seventeen, I fell in love with the gypsy queen" Herlig Jeg vil også være forelska i en sigøyner ... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Men 2000 poeng er jo helt fantastisk! Nå har du jo skolepenger, sted og bo, og poeng nok til å komme inn. Hvorfor ikke gå for det?...Kan det ha noe med at jeg misliker USA kraftig? Og at jeg elsker Norge ekstremt høyt? Og at jeg omtrent klikker etter to uker FERIE i USA? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 hahaha kva blir det neste? eyetoy sex online!? Spillet har webcam, mikrofon og dildo. Så ja, det eneste som mangler nå er vel eyetoy. treng vell ikkje eyetoy da eingang. koffor ikkje bare ha sex på vanelig vis? jaja. god natt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Skal jeg sitte oppe og prøve å være aktiv her, eller legge meg på senga og lese Hulebjørnens klan? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Men 2000 poeng er jo helt fantastisk! Nå har du jo skolepenger, sted og bo, og poeng nok til å komme inn. Hvorfor ikke gå for det?...Kan det ha noe med at jeg misliker USA kraftig? Og at jeg elsker Norge ekstremt høyt? Og at jeg omtrent klikker etter to uker FERIE i USA? Good thinking. Selv kan jeg ikke fatte og begripe hvorfor noen skulle ha noe ønske om å dra til USA. Hold deg her, du, eller dra til de vene øer like vest for kongeriget (det kunne jeg faktisk ha tenkt meg 8D). Endret 27. februar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 hulebjørnens klan slår da aldri forumet Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Men 2000 poeng er jo helt fantastisk! Nå har du jo skolepenger, sted og bo, og poeng nok til å komme inn. Hvorfor ikke gå for det?...Kan det ha noe med at jeg misliker USA kraftig? Og at jeg elsker Norge ekstremt høyt? Og at jeg omtrent klikker etter to uker FERIE i USA? Kanskje ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Men senga mi slår stolen min Lenke til kommentar
xersess Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 kombinere seng, med data? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Men senga mi slår stolen min Stakar stolen... Fikk den vondt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Pes når jeg har stasjonær. Orker ikke begynne å leke med laptopen engang. edit: Stolen har gått av det, den har torturert ryggen min i månedsvis : ( Endret 27. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Hvis jeg skulle vært et møbel, hadde jeg vært en seng. Så hadde jeg ihvertfall fått med meg litt action der jeg sto. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Ha ha, tror jeg ville vært en La-z-boy ^^ En sånn en: Endret 27. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 jeg ville vært en gyngestol, tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg