Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anfall: Om du inviterer mer sol til vestlandet må jeg daske deg i fjeset med en innbakt pølse. Er mer enn nok her.

In other news, hva er greia med google + egentlig? Det er jo bare. Kjedelig?

Edit; Nevermind google+ spm, det er ett nytt stalkeverktøy. Finner masse folk som har gitt opp facebook jo. 8D

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg er og alt for trøtt, pg har vvondt i hodet, så jeg foreslår at du begynner å gå, så ligger jeg og hører på Anathema mens jeg venter på deg.

Btw, Shikaru (ja jeg ser du sniker rundt her): Viste bloggen din til en venninne av meg som skal studere animasjon til høsten og hun var veldig imponert. Bare tenkte jeg skulle videre formidle litt skryt :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hvis du vasker og så begynner å¨gå så er du kanskje fremme til jeg skal stå opp igjen? Så kan vi drikke te sammen før jeg går på jobb. :D

Lenke til kommentar

1) Problemet er jo å gidde å begynne å lete rundt i leiligheten etter buksene til Espen. Siden han har vært alene hjemme i nesten en uke så er det nada orden på klærne hans (og han våget å kjefte på meg for at han ikke hadde rene bukser).

2) Jeg hadde nok uansett sloknet sånn ca åsane.

3) Te? U crazy bitch! oO

Lenke til kommentar

Virker som espen har peiling på hvordan det skal være :fun:

Noe som minner meg på at jeg må ta med skittentøyet på jobb i morgen så jeg får vasket litt klær.

That's right! Dine skattepenger blir brukt til at jeg vasker klær! Mohaha.. *gjesp*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

1&2: Du må se å gi typen din oppdragelse, heldigvis vet jeg om noen som kan hjelpe :D

3: Ja, for faen! Hva er galt med te?

Lenke til kommentar

Virker som espen har peiling på hvordan det skal være :fun:

Noe som minner meg på at jeg må ta med skittentøyet på jobb i morgen så jeg får vasket litt klær.

That's right! Dine skattepenger blir brukt til at jeg vasker klær! Mohaha.. *gjesp*

Du skulle bare visst hvor tøffel han kan være, du. :p

Jeg har pisket ham såpass hardt om å huske å vanne plantene mine når jeg er borte, at han denne gangen tok livet av den nye aloe vera planten min. Som jeg fikk fra Eplefe etter at den hadde nektet å dø av en utevinter.

1&2: Du må se å gi typen din oppdragelse, heldigvis vet jeg om noen som kan hjelpe :D

3: Ja, for faen! Hva er galt med te?

Til hans forsvar fikk jeg ham sur FØR han begynte med buksesnakket, da. Men jeg hadde bra lyst til å smekke ham med en rett-utav-ovnen-varm, innbakt pølse. 8D

Og alt er galt med te. Det er varmt vann tilsatt diverse ekle smaker,men ikke nok ekkel smak til å døyve smaken av varmt vann.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg har pisket ham såpass hardt om å huske å vanne plantene mine når jeg er borte, at han denne gangen tok livet av den nye aloe vera planten min.

Hæ? Burde han ikke klare å la vær å drepe den etter at du har pisket han hardt pga. det? Elelr er det bare hodet mitt som svikter pga. trøtthet nå?

Te knuser kaffe forresten. EoD.

Lenke til kommentar

Jeg pisket ham hardt om å begynne å vanne plantene mine. Så han druknet aloe veraen. Ørkenplanten aloevera fikk vann opp til to ganger dagen.

Kaffe knuser te. Og det sier sitt at jeg sier det om sommeren. Varme drikker er fælt om sommeren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg pisket ham hardt om å begynne å vanne plantene mine. Så han druknet aloe veraen. Ørkenplanten aloevera fikk vann opp til to ganger dagen.

Kaffe knuser te. Og det sier sitt at jeg sier det om sommeren. Varme drikker er fælt om sommeren.

Da så. Hils og si at han er amatør og dask han med pølse. :)

Og ja varme drikker er feil om sommeren, men jeg må bare ha te-en min likevel.

Jeg har "alltid" trodd at Anfall var en kis. :hmm:

For deg kan jeg være litt av hvert :dribble:

Lenke til kommentar

Nice! Det høres absolutt bra ut. Pleier selv og være litt av hvert, og det funker jo som bare det.

Urgh! Skulle sjekke TV-programet på dagbladet.no, og når jeg scrolla nedover siden så jeg helt tilfeldig bildet en bekjent av meg som er omkommet på Utøya. En 17 gammel gutt som jeg ble godt kjent med når jeg jobbet på den lokale ungdomsklubben. Spilt farlig mye bordtennis, og skatet en del med han, ja. Bah! nå mista jeg lysten på å spille. Nå ble plutselig kvelden ganske kjip.

Endret av Necrosodomic Proctólogo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...