Mchansern Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Eneste måten å få Hansemann til å si noe seriøst: Reising. Troller ca. 99% av tiden, den ene 1% handler om reising eller land ja. Flaut ass. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Eneste måten å få Hansemann til å si noe seriøst: Reising. Troller ca. 99% av tiden, den ene 1% handler om reising eller land ja. Flaut ass. Jeg skal ta deg under mine vinger, slapp av. Og lære deg hvordan man troller slik at folk tror du er tulling. Men egentlig er det now this is a story all about how my life got turned upside down, i would like to take a minute and just sit right ther......... TRYKK PÅ LINKEN TRYKK HER Hvis du ikke trykker på linken, så finner du ALDRI ut hva det er. Det er det beste i hele verden Endret 31. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 klokka er ti og jeg er trøtt som faen, jeg har mistet min perfekte døgnrytme Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Forslag til ting å oppleve i Frankrike/Belgia/Nederland/Luxemburg? Museer er generelt sett lite interessant, unikt landskap/spesiell arkitektur/naturfenomener er mer interessant =] Narkotika, prostitusjon, sjokolade og strippeklubber? Done deal! Forslag til ting å oppleve i Frankrike/Belgia/Nederland/Luxemburg? Museer er generelt sett lite interessant, unikt landskap/spesiell arkitektur/naturfenomener er mer interessant =] http://en.wikipedia....leteren_Brewery er visst verdt et besøk i Belgia. I Frankrike har man veldig mye spesielt da, kommer litt an på hvilken region dere har tenkt dere. Godt tips! Vi står egentlig helt fritt, vi har bil, og ingen planer i en hel uke Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Drit i døgnrytme, det er bare oppskrytt hele greia. Kaffe er tingen 8) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Vel, nå som det er så inn i helvete varmt ute, er det kjekt å sove de få timene det er litt kjøligere i lufta..syns jeg. Å gå og legge seg akkurat når morgensola spriker inn gjennom persiennene er pyton, da sovner jeg aldri. Endret 31. juli 2011 av Bytex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Nei det fungerer sjelden. Våkner som oftest i rundt 1400 pga at det rett og slett er for varmt. Hmm...kanskje prøve et laken i dag og se om jeg får sove... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Godt tips! Vi står egentlig helt fritt, vi har bil, og ingen planer i en hel uke http://wikitravel.org/en/Brittany#b http://wikitravel.org/en/Normandy#b Sjekk ut de linkene. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Drit i døgnrytme, det er bare oppskrytt hele greia. Kaffe er tingen 8) Ganske greit å sove bort hele dagen etter skolen, slippe å sitte i varmen. Og stod opp en time før butikken stengte så, it was all good. Men i dag våknet jeg før klokka 6 andre dagen på rad Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Og da har jeg rickrolled 80 stk fra /b/. og sier meg fornøyd. Endret 31. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Slipper å sitte i varmen...faen så bæsete (google it!) folk er..enten så er det for kaldt, eller så regner det eller så er det bare grusomt ustabilt. Vi bor i Norge liksom Oh...jeg klagde nettopp selv jo Sucky :\ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg har ikke noe problemer med at det er for kaldt. Det er noen unntak men så lenge jeg er godt kledd og tørr på beina så klager jeg sjeldent på at det er kaldt Varme? Fuck dat shit, *insert Hoth joke here* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Ok. Top Ten things to do on Hoth: 10. Playing high-stakes dodgeball with asteroids. 9. Seeing how bad things smell on the INSIDE. 8. Snowball fights. 7. Salvaging wreckage. 6. Watching your pee freeze before it hits the ground. 5. Pitching rocks into Space Slug's cave; running away when he comes out. 4. Hunting Wampas with a bowcaster. 3. Tauntaun tipping. 2. Leaving. 1. Reminding yourself, "At least this is better than Dagobah." Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Kanskje på tide å ta tre-dagers skjegget i dag, men wth. Utsetter det til i morgen tidlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Kan noen lære meg å gi meg med spillinga FØR jeg har så vondt i armen at jeg nesten skriker innvendig? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Kan noen lære meg å gi meg med spillinga FØR jeg har så vondt i armen at jeg nesten skriker innvendig? Setter ikke madammen foten ned når du spiller for lenge? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Hva har du spilt? Hvis du holder på så lenge at det gjør vondt så kanskje du bør installere en sånn Parental Controll som skrur av spillet etter X antall timer? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Hva har du spilt? Hvis du holder på så lenge at det gjør vondt så kanskje du bør installere en sånn Parental Controll som skrur av spillet etter X antall timer? Mhm, jeg trenger en sånn på hele pcen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Setter ikke madammen foten ned når du spiller for lenge? Please, det er da jeg som går med buksene her i forholdet. Hva har du spilt? Hvis du holder på så lenge at det gjør vondt så kanskje du bør installere en sånn Parental Controll som skrur av spillet etter X antall timer? BFBC2Og så har jeg ikke noe sted å legge armen ordentlig såjeg ender opp med at den verker etter et par, tre timer allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg