Bruker-33331 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 mchansern, husk en brødrister. Ah, digg å bade. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) mchansern, husk en brødrister. Tok Micro-ovn i steden jeg, knis. Er jo så digg å varme opp fjordland-mat i vannet. Endret 31. juli 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Balli Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 jeg har bada på langevann før. er digg der old post men måtte bare si: ME2 mer spesifikk, en uke siden. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Nå signerer jeg ut! Natta Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Nå signerer jeg ut! Natta Er barnetv over allerede?? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Synes det er barnetv hele tiden, jävla disney channel og alt som er. Nrk super også. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Er usikker på om jeg er sulten eller om jeg har vondt i magen. Hvis det er sistnevnte kommer jeg til å kaste opp i løpet av noen timer, og da vil jeg helst ikke spise mer før den tid.. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Er usikker på om jeg er sulten eller om jeg har vondt i magen. Hvis det er sistnevnte kommer jeg til å kaste opp i løpet av noen timer, og da vil jeg helst ikke spise mer før den tid.. Bedre å kaste opp noe, enn å ikke kaste opp en dritt. Da ligger du bare der og brekker deg helt til det kommer opp ekkelt, gult slim. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Mja, joa. Du har et poeng. Har forsåvidt noe mat i magen, tror jeg. Meh, jeg tar og spiser jeg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Faen får ikke sove.(ikke røyka) Nå er jeg faen meg lei! Er vant til 40 rullingser om dagen. Nå tar jeg min siste røyk, enda jeg har 7 pakker rulletobakk i frysern. IM FUCKING DONE SMOKING(nikotin, that is) SJUR: La oss ta en match? Endret 31. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Bedre å kaste opp noe, enn å ikke kaste opp en dritt. Da ligger du bare der og brekker deg helt til det kommer opp ekkelt, gult slim. Signert. Fyttih* den gangen da jeg ikke spiste på et døgn og deretter drakk ~to flasker vin og så gikk rett til sengs. Dagen etterpå unner jeg ikke min verste fiende.... det er MYE bedre å ha noe å kaste opp, enn å spy galle. SPIS. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Forslag til ting å oppleve i Frankrike/Belgia/Nederland/Luxemburg? Museer er generelt sett lite interessant, unikt landskap/spesiell arkitektur/naturfenomener er mer interessant =] Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Forslag til ting å oppleve i Frankrike/Belgia/Nederland/Luxemburg? Museer er generelt sett lite interessant, unikt landskap/spesiell arkitektur/naturfenomener er mer interessant =] Test weeden for meg. Evnt send det hit. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Forslag til ting å oppleve i Frankrike/Belgia/Nederland/Luxemburg? Museer er generelt sett lite interessant, unikt landskap/spesiell arkitektur/naturfenomener er mer interessant =] Narkotika, prostitusjon, sjokolade og strippeklubber? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Forslag til ting å oppleve i Frankrike/Belgia/Nederland/Luxemburg? Museer er generelt sett lite interessant, unikt landskap/spesiell arkitektur/naturfenomener er mer interessant =] http://en.wikipedia.org/wiki/Westvleteren_Brewery er visst verdt et besøk i Belgia. I Frankrike har man veldig mye spesielt da, kommer litt an på hvilken region dere har tenkt dere. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Forslag til ting å oppleve i Frankrike/Belgia/Nederland/Luxemburg? Museer er generelt sett lite interessant, unikt landskap/spesiell arkitektur/naturfenomener er mer interessant =] Narkotika, prostitusjon, sjokolade og strippeklubber? That about covers it all 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Eneste måten å få Hansemann til å si noe seriøst: Reising. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Eneste måten å få Hansemann til å si noe seriøst: Reising. Nå kommer han vel med et bilde av slangeblod på flaske. And thats why we love him. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Eneste måten å få Hansemann til å si noe seriøst: Reising. Nå kommer han vel med et bilde av slangeblod på flaske. And thats why we love him. <3 Slangewhisky er hakket bedre enn slangeblod. Det er at en eller flere slanger skal ligge i en whisky over en periode på 1.5-2 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg