Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde ikke du fikk innvilga PC m/internett der? Men klart, rettsvesenet oppløser sikkert regjeringen også snart for å få mere info :p

Hysj, du ødelegger planen min om å gjøre Bundy til norges svar på Jack Ruby. :ph34r:

Lenke til kommentar

"Ruby var voldelig og asosial. Han bar revolver som beskyttelse når han hadde kontanter på seg. Den brukte han dessuten til å konfronterte folk som ikke kunne betale for seg, eller som plaget jentene hans. Han fikk tilnavnet «Sparky» (tennplugg) fordi han var impulsiv og aggressiv."

Seems about me :new_woot:

Fra spøk til grusomt alvor.

Nå blir det stargate

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

hvorfor snakker folk om denna "lisa" personen? hva har skjedd?

Noen har laget en Facebook-profil med ei jente kalt "Lisa Knudsen (med stor sannsynlighet en falsk profil laget av noen herifra) og har addet forumbrukere opp og i mente og et par ikke-forumbrukere (så vidt jeg vet, kjenner ikke igjen alle navnene, bare noen og nitti prosent). Bilde av ei søt jente etc.

Lenke til kommentar

Det var et godt spørsmål, kevin.. Noen har tydelig litt for mye fritidsproblemer :p

Ja, tydeligvis.

Edit: dere skjønner jeg oppfører meg mistenksomt bare for å ødelegge for hvem det eventuelt er? Sånn at dere tror det er meg og spammer profilen og sletter vedkommende som venn?`

:new_woot:

Or not? Or maybe? Or not? :ph34r:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...