Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva gjør jeg når jeg gjentatte ganger har vært hos legen og tatt blodprøver, og han tror det kan være gallestein. Selvfølgelig googla jeg det og sjekka symptomer (ja, man skal være forsiktig med selvdiagnose), og jeg har to symptomer som står som "sjelden, men alvorlig symptom. Kontakt lege." Jeg har jo forsåvidt vært i kontakt med lege, men det er en stund siden. Han har innkalt meg til ultralyd (for å se etter gallestein), men det er en måned til. Hvis jeg skal gå med oppkast, sterke magesmerter, diare, ryggsmerter, feber med kulderystninger og gulsott i en måned til blir jeg gal. Heldigvis kommer det bare av og til, med 1-2 ukers mellomrom.

Ring og krev, det er eneste faens måten å komme frem på.

Hvis ikke så betaler du deg frem i køen ved å gå til Unilabs (tidligere Capio Røntgen),

Lenke til kommentar

Hva gjør jeg når jeg gjentatte ganger har vært hos legen og tatt blodprøver, og han tror det kan være gallestein. Selvfølgelig googla jeg det og sjekka symptomer (ja, man skal være forsiktig med selvdiagnose), og jeg har to symptomer som står som "sjelden, men alvorlig symptom. Kontakt lege." Jeg har jo forsåvidt vært i kontakt med lege, men det er en stund siden. Han har innkalt meg til ultralyd (for å se etter gallestein), men det er en måned til. Hvis jeg skal gå med oppkast, sterke magesmerter, diare, ryggsmerter, feber med kulderystninger og gulsott i en måned til blir jeg gal. Heldigvis kommer det bare av og til, med 1-2 ukers mellomrom.

Ring og krev, det er eneste faens måten å komme frem på.

Hvis ikke så betaler du deg frem i køen ved å gå til Unilabs (tidligere Capio Røntgen),

Får ringe og høre med sykehuset. Unilabs nærmeste kontor er for langt unna, uansett.

Lenke til kommentar

Vet du hva som ikke er lettere, men mye kulere? Gjøre noe med det.

Meh, hver sin smak. Da har jeg ikke noe å klage over og ingen grunn til å sitte her kveld etter kveld.

Og jeg håper den delen med "sent ute" bare er tull. Så jeg velger å ikke kommentere det noe mer.

Dessverre.

Dere får unnskylde sent svar, jeg ser QI og ler så jeg faller av stolen, slår huet, svimer av og glemmer hvor jeg var og hva jeg gjorde.

Vel, jeg ser QI og ler så jeg faller av stolen om ikke annet.

Lenke til kommentar

Finally, forever alone :cool:

*treasures moment*

Tiem to nerd css :dribble:

EDITZORZ:Hmm, fått masse mail fra en på sukker.no, såpass mye chatting at jeg begynner å lure litt. Hu må være psyko.

3421614g37.jpg

Psyko or not?

Nei, er noe for godt til å være sant så er det som regel det. Orker ikke heller.

Imma tell her to gtfo

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

tits or gtfo, er ikke det den gylne regelen?

In other news, appessinjuice ogh rom er for godt. Jeg kunne blitt aliks av mindre.

Lenke til kommentar

Joa, men det has ^^

Eneste jeg er bekymra over er at hu er psyko. Noe jeg er veldig flink til å dra med meg hjem..

http://www.youtube.com /watch?v=xX5VCY28_Xo

2pac picture me rollin :love:

http://www.youtube.com/watch?v=_kmeFXjjGfk

CaM'RON - Killa kam :love: :love:

Or maybe ill just get here to take the plane here, and use her

[/technoviking]

technoviking-obey.jpg?1290056220

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Jeg våknet for en time siden og tok meg en joggetur rundt i nabolaget. Slappe trygdesnyltere!

Vel, gikk ned på kjøkkenet for å hente vann, same shit

Pft, speak for yourself.

Jeg får ikke trygd, jeg lever på penger jeg har spart opp.

(prinsippsak)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Pft, speak for yourself.

Jeg får ikke trygd, jeg lever på penger jeg har spart opp.

(prinsippsak)

Fordi du nektes trygd? :p

Hmm, det er ingen som vet om norske sider hvor man får kjøpt rakettmotrer? Slike til modeller og hjemmelagde raketter

Lenke til kommentar

Nei, jeg kan få trygd hvis jeg vil. Smartass :)

Orker ikke bare møter etc, når jeg har ræva full av cash.

Skal kjøpe tørka kjøtt for minimum 5000 kroner i dag, skal til Kiruna, dvs mange kilo :p

Ølsnacks.

Hvordan tror du jeg har råd til 2 stk samsung galaxy sII, to par cls 215 etc etc

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

God morgen alle sammen, det er høylys dag!

Morn, jeg har sett QI, spilt World of Tanks og loka i GBS hele natta.

Snu døgnrytmen din din.. Åh, vent. Jeg er ikke noe bedre selv :whistle:

Jeg driver å ser på stargate, så ser jeg dette:

938309.jpeg

Tror jeg har mista min faboy-sans for stargate :whistle:

det er hun fra Enterprise :p

Troi, har bare aldri sett hun fra siden.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...