Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Jeg liker ikke aper.

Man må ikke være selektiv på dyrene man liker når man er veggis vel?

Gi nå faen i å dra vegetarisme inn i absolutt ALT, fordi det har ingenting med saken å gjøre. Jeg liker ikke aper, dem er creepy.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Du har rett i at førstnevnte er vanlig. Jeg var sent ute som ikke var dritings før jeg var 15. :p

På 13-årsdagen min, hadde folk med seg brus og hjemmebrent. :p

Dog, jeg røkte første gang da jeg var 12 og likte det ikke (nå, 12-13 år senere har jeg vært avhengig i årevis), og prøvde snus første gang som 5-åring. Var heller ikke noe for meg (og jeg er nå avhengig av det også, flott å ha for å unngå og røyke, og billigere enn en tyvepakning med sigg). :p

Hvilket miljø er du oppvokst i?

Folk som røyker og bruker hasj og har sex i bilen som 12-åring!?

I tillegg snuste du som 5-åring?...

:dontgetit:

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ingen som likte apebildet mitt?

Fuckin' haters! No moar picz f00r yooo!

Det var awesome. Hadde klikka om det var mitt kamera de tok da :p På en annen side hadde jeg hatt en god unnskyldning for å skaffe nytt :hmm:

Lenke til kommentar

Du har rett i at førstnevnte er vanlig. Jeg var sent ute som ikke var dritings før jeg var 15. :p

På 13-årsdagen min, hadde folk med seg brus og hjemmebrent. :p

Dog, jeg røkte første gang da jeg var 12 og likte det ikke (nå, 12-13 år senere har jeg vært avhengig i årevis), og prøvde snus første gang som 5-åring. Var heller ikke noe for meg (og jeg er nå avhengig av det også, flott å ha for å unngå og røyke, og billigere enn en tyvepakning med sigg). :p

Hvilket miljø er du oppvokst i?

Folk som røyker og bruker hasj og har sex i bilen som 12-åring!?

I tillegg snuste du som 5-åring?...

:dontgetit:

Utenfor Trondhjem. Det burde forklare alt.

Hadde bare foreldra mine latt meg vokse opp i Stavanger som jeg ville, hadde jeg vært mye mindre fucked up og enda mer glad i bøker. Sannsynligvis hadde jeg også likt politikk, hatt bedre karakterer og vært på god vei til å bli en allmennpraktiserende lege i stedet for trygdesnyltende mediafjomp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Hadde bare foreldra mine latt meg vokse opp i Stavanger som jeg ville, hadde jeg vært mye mindre fucked up og enda mer glad i bøker. Sannsynligvis hadde jeg også likt politikk, hatt bedre karakterer og vært på god vei til å bli en allmennpraktiserende lege i stedet for trygdesnyltende mediafjomp.

Det er alltid noe som kunne gått verre. Se det fra det positive perspektivet. ;)

Lenke til kommentar

Har bodd i Zimbabwe.

Cry me a river.

Lenke til kommentar

Satser på at du er seriøs her, og spør hvorfor den boplassen er såpass mye verre enn Stavanger at du gjør det så mye verre på skolen?

Lenke til kommentar

Har bodd i Zimbabwe.

Cry me a river.

Du ble altså adoptert bort av dine norske foreldre. Det var ingen vestlige familier som ville ha deg og byrået måtte faktisk betale en Afrikansk familie for å ta vare på deg?

Stemmer greit det. Spiste håret mitt for å overleve.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...