Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det gjorde du. Forresten, jeg har aldri havnet på hverken glattcelle eller legevakten etter og ha drukket, ei heller sendt noen på de plassene. Tror faktisk jeg aldri har sagt noe som helst stygt om noen andre etter at jeg har drukket.

Har blitt slått på fylla fordi jeg likte metal og hardcore, men tok det med et smil og gikk hjem igjen og la meg. Gladgutt! :D

Med andre ord: fulle meg > edru meg. Jeg er faktisk motbydelig, og en real dritsekk edru, i motsetning til hva jeg er etter 18 halvlitere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mMmm ... Jeg har smoothie. <3

Forresten, Lasse og Geir er muligens den aller, aller beste filmen fra Norge noensinne.

Himmel og helvete er bedre.

For ikke å glemme Åpen framtid.

VIrkelig? Aldri sett. Men om du mener den er bedre enn Lasse og Geir, så må jeg jo sjekke den ut. LoG er jo helt sykt fet! Tidenes voirspiel-film.

Handler om en fyr som prøver hasj sammen med dama si. Den var ment som en advarsel om hvor farlig det er, men endte i stedet opp med å bli ufrivillig morsom. Tydelig eksempel på skremselspropaganda.

Med Lillebjørn Nilsen, none the less! :D

Lenke til kommentar

Og det ser vi dessverre resultatet av hver eneste helg både på glattceller og legevakter.

Hmm, ja. Men så er det også ganske lett å få tak i. Jeg kjenner mange som drikker alkohol og bare er nede i 13-14 års alderen. :ermm:

Det er da helt vanlig, er det ikke?

Jeg vet av flere ungdommer i 12-13-årsalderen som røyker hasj og bruker metamf, drikker øl og har ubeskytta sex i baksetet på rånebiler og på sofaer hos kompiser. Mødrene deres er så bekymra at de stalker barna sine og skriver innlegg om det i avisa. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jo, det er ganske vanlig og mesteparten av vennekretsen min har drukket alkohol, røyket, snuset eller hatt sex før de har fylt år 15-16.

Jeg vet av flere ungdommer i 12-13-årsalderen som røyker hasj og bruker metamf, drikker øl og har ubeskytta sex i baksetet på rånebiler og på sofaer hos kompiser. Mødrene deres er så bekymra at de stalker barna sine og skriver innlegg om det i avisa. :p

Dette derimot, er ikke så vanlig.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Det er helt vanlig, dessverre. Veldig trist å se 13-14-15 åringer gå på fylla.

Ja, jeg gjorde det selv. Men det betyr absolutt ikke at det er kjiåt å se andre gjøre det.

Hvorfor er det så kjipt? Jeg hadde prøvd ut en god del som 14åring, men jeg har ikke tatt skade av det, snarere tvert imot.

Lenke til kommentar

Det er helt vanlig, dessverre. Veldig trist å se 13-14-15 åringer gå på fylla.

Ja, jeg gjorde det selv. Men det betyr absolutt ikke at det er kjiåt å se andre gjøre det.

Hvorfor er det så kjipt? Jeg hadde prøvd ut en god del som 14åring, men jeg har ikke tatt skade av det, snarere tvert imot.

En svært objektiv mening såklart.. :p

Lenke til kommentar

Jo, det er ganske vanlig og mesteparten av vennekretsen min har drukket alkohol, røyket, snuset eller hatt sex før de har fylt år 15-16.

Dette derimot, er ikke så vanlig.

Du har rett i at førstnevnte er vanlig. Jeg var sent ute som ikke var dritings før jeg var 15. :p

På 13-årsdagen min, hadde folk med seg brus og hjemmebrent. :p

Dog, jeg røkte første gang da jeg var 12 og likte det ikke (nå, 12-13 år senere har jeg vært avhengig i årevis), og prøvde snus første gang som 5-åring. Var heller ikke noe for meg (og jeg er nå avhengig av det også, flott å ha for å unngå og røyke, og billigere enn en tyvepakning med sigg). :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...