Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten, Lasse og Geir er muligens den aller, aller beste filmen fra Norge noensinne.

Skarru se på kukken, kjerringfaen?

Hah! Prøve faktisk og linke til den scene på forrige side. Den og kjøtt/gele/scenen er det beste. hahah!

Skal sjekkes. Takker for tips.

Er forresten super anti-hasj (og alt annet av narkotiske stoffer), så denne burde være perfekt for meg. :D

Det gir ingen mening. :hrm:

Du drikker jo som en gal(bare noe jeg antar såklart).

Drikker nok mer enn jeg bør, men det er OK. Har aldri prøve hasj eller andre narkotiske stoffer, dog. Kun alkohol, tobakk og snus. Alt det andre holder jeg meg unna. Hah!

Lenke til kommentar

Hvorfor flytter jeg fra Oslo? :(

Veldig godt spørsmål. Jeg ser ikke logikken i å flytte fra Oslo for å dra til Tromsø... :hrm:

Blir sikkert en unik opplevelse å leve tett på de mindre heldige av oss. Vet ikke helt hvordan livet er nord for Sinsenkrysset, men har hørt at det er rimelig stusslig.

Lenke til kommentar

Drikker nok mer enn jeg bør, men det er OK. Har aldri prøve hasj eller andre narkotiske stoffer, dog. Kun alkohol, tobakk og snus. Alt det andre holder jeg meg unna. Hah!

Why?
Fordi han er en hykler. Eventuelt er han ikke en hykler, men tør ikke ta sjansen på å få et rulleblad. Eller så er han bare uvitende.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Alkohol er et mye farligere rusmiddel enn hasj så it makes no sense! v

Men det er jo fler som bruker alkohol enn hasj? :p

Lenke til kommentar

Why?
Fordi han er en hykler. Eventuelt er han ikke en hykler, men tør ikke ta sjansen på å få et rulleblad. Eller så er han bare uvitende.

Er man en hykler fordi man ikke røyker hasj? Er man uvitende fordi man ikke røyker hasj? har jeg sagt noe som helst negativt ang. hasj eller andre stoffer? Har bare sagt at jeg liker øl og vodka + vaniljesaus. Betyr da virkelig ikke at man er uvitende eller en hykler? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Gjør det at det er mindre farlig?

Nei, men det tyder jo kanskje på at folk ikke tar det så høytidelig. :ermm:

Lenke til kommentar

Men det er jo fler som bruker alkohol enn hasj? :p

Og det ser vi dessverre resultatet av hver eneste helg både på glattceller og legevakter.

Er man en hykler fordi man ikke røyker hasj? Er man uvitende fordi man ikke røyker hasj? har jeg sagt noe som helst negativt ang. hasj eller andre stoffer? Har bare sagt at jeg liker øl og vodka + vaniljesaus. Betyr da virkelig ikke at man er uvitende eller en hykler? :hmm:

Satte det bare litt på spissen. ;)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Og det ser vi dessverre resultatet av hver eneste helg både på glattceller og legevakter.

Hmm, ja. Men så er det også ganske lett å få tak i. Jeg kjenner mange som drikker alkohol og bare er nede i 13-14 års alderen. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...