j-- Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Scrollen min på tuch paden har forsvunnet... Korleis få den tilbake? Ved å lage en egen tråd og spørre der... Jeg er omringet av smørekniver =/ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Scrollen min på tuch paden har forsvunnet... Korleis få den tilbake? Lage egen post om det, i riktig forum, da det ikke er lov til å spørre her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg er omringet av smørekniver =/ Smør dem. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 I dag kom et brev fra Harvard med mitt navn på konvolutten. Skal spares for evig og alltid! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 I dag kom et brev fra Harvard med mitt navn på konvolutten. Skal spares for evig og alltid! Hva stod det på brevet? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hva stod det på brevet? Bah, det er ikke så viktig Poenget er at det står mitt navnt på et ark med Harvard på. Hehe Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sto noe sånn som "vi har motatt at du har trukket søknaden din bla bla bla" Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Du.. har søkt om å begynne på Harvard, og så trukket deg? o_o --- nei, toasttid? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Toast! Lag en til meg og^^ Ja trakk meg fordi jeg ikke rakk alle SAT prøvene. Dessuten skal jeg ha et friår først. (Søker bare for gøy egentlig. Inger har jo sjangs til å komme inn der ) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg ble oppfordret til å søke Harvard av tante. Et år i statene hadde drept meg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Åh fy sattan . Hører på intervjuer med Markus Schossow. Seriøst en herlig kar, ærlig til tusen, men likevel så kul og jordnær Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Fy faen, heldags fagstil om språkhistorie på 1900 tallet på NYNORSK i morgen. Jeg tror jeg henger meg selv! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Åh fy sattan .Hører på intervjuer med Markus Schossow. Seriøst en herlig kar, ærlig til tusen, men likevel så kul og jordnær Jeg sitter og ser på filmer som er postet i The Disclosure project-tråden. Det er dritmorsomt. At folk faktisk tror på dette er hinsides min fatte-evne Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg ble oppfordret til å søke Harvard av tante. Et år i statene hadde drept meg. Tror du? Jeg tror det hadde vært gøy jeg, de har jo alt der! Skolepengene er ganske dyrt, men det er jo billig å bo der i forhold til Norge. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg ble oppfordret til å søke Harvard av tante. Et år i statene hadde drept meg. Et år på Harvard hadde gitt deg studiegjeld til de grader Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 http://www.itavisen.no/sak/512202/3Feel_er...første_sex-MMO/ Sex anyone? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg sitter og ser på filmer som er postet i The Disclosure project-tråden. Det er dritmorsomt. At folk faktisk tror på dette er hinsides min fatte-evne Pøh. Markus Schossow > all Les den festlige tråden som involverer Turok sine forsvarsplaner for Norge Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 http://www.itavisen.no/sak/512202/3Feel_er...første_sex-MMO/ Sex anyone? Jatakk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg ble oppfordret til å søke Harvard av tante. Et år i statene hadde drept meg. Tror du? Jeg tror det hadde vært gøy jeg, de har jo alt der! Skolepengene er ganske dyrt, men det er jo billig å bo der i forhold til Norge. Hadde bodd i fetteren sin leilighet som står tom omtrent en halv kilometer fra campus og tante tilbød seg å betale skolepengene som attenårsdagsgave. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jatakk Skulle ikke forundre meg om du har prøvd betaversjonen Hadde bodd i fetteren sin leilighet som står tom omtrent en halv kilometer fra campus og tante tilbød seg å betale skolepengene som attenårsdagsgave. Du tuller?? Det eneste som manglet da var å komme inn jo. Tror du at du hadde klart det? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg ble oppfordret til å søke Harvard av tante. Et år i statene hadde drept meg. Et år på Harvard hadde gitt deg studiegjeld til de grader Er det så ille? Kilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg