Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Og deler av avtalen var at vi snakker ikke om det. You phail, og får ikke neste gang :-| Nå var det jo du som bekreftet avtalen da Men blir det ingen neste gang sier du? Åjo.Vi holder på å avtale allerede. Men ikke for deg. tyster. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men da er det jo.. voldtekt! Your point being..? Oo Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nå kom jeg på at jeg har fransklekse til i morra. Takk for den... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er det det legen har fortalt deg? Jeg leste det på nettet. og alt som står på nettet er sant er det ikke? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det var støttannvoldtekten jeg ikke var med på. Treesome med elefantsel fuunker sikkert fett. Trenger ikke være en stor støttann. Og jeg trodde jeg var litt merkelig.... o_OJeg tok visst feil. x) Eplefe, kan jeg få tilbe Kibs? =D Nei. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Og jeg trodde jeg var litt merkelig.... o_OJeg tok visst feil. x) Eplefe, kan jeg få tilbe Kibs? =D Hvem snakker du om? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vet du liker det. Vil du ha noen fine bilder tilbake om faren din, onkelen din og tanten din? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hørte dere meg ikke? Ut i vår hage. Bård og Harald eia, remember? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det var ikke noe koselig å høre! Kanskje jeg må søke meg tilbake på grunn av dette? Nei, tror ikke det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg vil til Bærum og besøke slekt og venner. Hvem betaler? Endret 9. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Tips fra mesteren Hvis ikke jeg klarer å se sur ut nå, så klarer jeg det aldri...Øy. :sadface: Er noe med jenter og det å se sure ut. Enten så klarer de det jævelig godt, eller ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er det det legen har fortalt deg? Jeg leste det på nettet. og alt som står på nettet er sant er det ikke? Joda. Nettet og Juntafil. Trenger ikke være en stor støttann. Hallooo! No pain, no gain! Vil du ha noen fine bilder tilbake om faren din, onkelen din og tanten din? Funker ikke. Farmoren din og onkelen din, derimot. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vet du liker det. Vil du ha noen fine bilder tilbake om faren din, onkelen din og tanten din? Har du photoshoppet meg ut? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Da stakk jeg å laget middag, kos dere. *klemme på alle sammen* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei. Vææær så snill? Bare littegranne? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hørte dere meg ikke? Ut i vår hage. Bård og Harald eia, remember? Jeg har Ut i vår hage på dvd Men har ikke fått sett på de enda. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei. Vææær så snill? Bare littegranne? Nei! Du skal ikke ha andre guder enn meg og sånn og sånn. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ingenting er som å sitte inne med en bærbar maskin, fyr i peisen når himmelen har åpnet seg samtidig som vinden tar tak i hele huset. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har du photoshoppet meg ut? Det var den kvelden du var hos meg, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg