Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herrefred! Dere tuller, right? Dere skjønner vel hvorfor jeg måtte bryte opp linken?

Hvordan kan du finne på å tro at noen tuller her? Skammelig.

Jeg tror ikke det. Jeg tror automatisk at alle er retarded. Alltid.

Nathalie19: Veldig lite som skjer. Det vanlige. Gypsy, Bytex og Kammizes prøver og få meg til å kutte meg selv. Meget, meget slemme folk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Oi da. Du hadde et vanskelig brukernavn. :ermm:

Veldig lite som skjer. Det vanlige. Gypsy, Bytex og Kammizes prøver og få meg til å kutte meg selv. Meget, meget slemme folk.

Det må du absolutt ikke gjøre! :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det må du absolutt ikke gjøre! :ohmy:

Hvorfor må han ikke det? Den snille brigaden (Gypsy, Bytex og Kammizes) prøver jo alltid bare å hjelpe. Du ser vel at det er for han eget beste?

Lenke til kommentar

Forresten, Lasse og Geir er muligens den aller, aller beste filmen fra Norge noensinne.

Himmel og helvete er bedre.

VIrkelig? Aldri sett. Men om du mener den er bedre enn Lasse og Geir, så må jeg jo sjekke den ut. LoG er jo helt sykt fet! Tidenes voirspiel-film.

Lenke til kommentar

VIrkelig? Aldri sett. Men om du mener den er bedre enn Lasse og Geir, så må jeg jo sjekke den ut. LoG er jo helt sykt fet! Tidenes voirspiel-film.

Handler om en fyr som prøver hasj sammen med dama si. Den var ment som en advarsel om hvor farlig det er, men endte i stedet opp med å bli ufrivillig morsom. Tydelig eksempel på skremselspropaganda.
Lenke til kommentar

Handler om en fyr som prøver hasj sammen med dama si. Den var ment som en advarsel om hvor farlig det er, men endte i stedet opp med å bli ufrivillig morsom. Tydelig eksempel på skremselspropaganda.

Skal sjekkes. Takker for tips.

Er forresten super anti-hasj (og alt annet av narkotiske stoffer), så denne burde være perfekt for meg. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...