Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kalte Asuka Hinoi legende, ikke de tre andre.

Bytex: Og hvor mange "japanske avatarer" har jeg hatt siden jeg overtok denne kontoen? 1, på 7 måneder, som jeg fiksa i natt/dag. VELDIG JAPANOPHILE DESU~! Hohoh!

Men orker ikke den diskusjonen igjen. Tafatt. Amesoeurs über alles!

Excuse me missy... :hrm:

Kan du forklare meg hva ditt navn skal bety? Det forvirrer meg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Er det gummibåtfestival! :wow:

edit: trodde bare det var du og noen venner som hadde det gøy.:p

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Vel...necrosodomic er bare necro+sodomic, som jeg regner med du vet hva betyr. Proctólogo = proctologist.

Colorectal surgery is a field in medicine, dealing with disorders of the rectum, anus, and colon. The field is also known as proctology
. Skjønner?

:D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel...necrosodomic er bare necro+sodomic, som jeg regner med du vet hva betyr. Proctólogo = proctologist.

Colorectal surgery is a field in medicine, dealing with disorders of the rectum, anus, and colon. The field is also known as proctology
. Skjønner?

Nøyaktig det jeg sa da, bare at jeg sa det litt grovere. :p

Lenke til kommentar

. Skjønner?

Right... Jeg finner det litt uvanlig, det skal jeg innrømme... Bruker også denne muligheten til å trekke tilbake klemmen du skulle få, av åpenbare grunner. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...