Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei hei hei, har du luktet på de produktene, eller? Det lukter utstilling av dem. Jeg sverger.

Sist jeg vasket en av hundene mine var det med Wella eller hvordan det skrives. Hadde ikke noe annet for hånden og hun var full av søle og annet dritt.

Nå vasker jeg dem heller ikke ofte, tar dem med i skauen og lar dem bade funker fett nok

Ikke har de vært på utstilling heller :p

Lenke til kommentar

Har kun hatt kaldvann siden tirsdagen, og får ikke varmvannstanken ordnet før på mandagen. :(

Tipper det blir noen kjappe dusjer på deg da...Ikke akkurat Spa..

Pfft!

Justin Timberlake er digg! Fet fyr.

Synes Timberlake er ganske skinny jeg...

Lenke til kommentar

Jeg gjør nå litt research på hvilket sted jeg vil avlegge et besøk neste år.

Slik det ligger an nå er det hard konkurranse mellom:

Burma (Myanmar)

Øst-Afrika (Uganda hadde vært særs kult).

Filippinene og Malaysia (Jungel i Malysia og strender i Filippinene most likely).

Colombia og Venezuela (samme som over + Angel Falls i Venezuela).

En outsider er Sri Lanka, men der er jeg mer usikker igjen.

Setter pris på tilbakemelding og/eller nye destinasjoner jeg bør oppføre på listen.

Må si malaysia siden det er det eneste stedet på lista jeg har vært :p Men det er helvetes varmt i en regnskog, svetta som en gris etter kun en fjelltur på 1,5 time.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Tipper det blir noen kjappe dusjer på deg da...Ikke akkurat Spa..

Det kan du godt si. Føler meg ganske skitten. Men i dag kokte jeg litt vann og hadde i badekaret, sammens med kaldvann, men det funka dårlig. Vannet ble bare litt varmere enn iskaldt, ikke lunkent en gang.

Spørsmål: Hva som bestemmer hvilken rekkefølge leserene nede i margen på en tråd står?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...