Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Men sånn angående lysrør. Dem skal vries på plass, ikke sant, men enn hvis dem ikke rokker seg, og man vrir helt til det knaser.. Hvordan skal man gjøre det da egentlig?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Satan da! snakka med huseier for over en time siden, og han skulle komme innom sa han. Nå sitter jeg og venter og har egentlig ikke peiling på når han kommer.

Lenke til kommentar

Og i dagens episode av "spill man ikke visste man ville ha før man så det eksisterte": Dino D-Day!

Det må prøves.

Datasmurf: Har ikke BFV installert nå og dessuten holder jeg på med singleplayeren til BFBC2 atm.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Fy faen, faen ta besøk. Her skal jeg legge meg, så kommer en tulling på besøk, også en annen, også en annen.

Og den tullingen som sitter i stua nå pleier å sitte i mange timer, selv om man later som man sover.

edit: FAEN FAEN GAAAAAAAAAAAA FAAAAENNNNN

edit: omg, pinlig stillhet fungerte, ingen tv eller noe. Også bare være motvillig i alt.

Perfekt. NÅ kan jeg ENDELIG sove, men nå popper vel en annen idiot huet inn døra snart :whistle:

*røyke en røyk DRITFORT og løpe og låse døra*

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Men ikke meg. Jeg TROR jeg sov tilsammen 4 timer på 14 timer i senga inatt/formiddag. I R fucked. Og da mener jeg perioder som bare var et "svart hull" der jeg ikke snudde meg og kikke på klokka.

De derre Postafen-reisesyketablettene hjalp ikke særlig..annet enn jeg følte meg svimmel når jeg sto opp for å pisse et par ganger.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...