Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BFV er selvfølgelig ingenting sammenlignet med BBC2V. Alt er fett. Gameplay er konge, ser bra ut, noe som er med å skape en deilig atmosfære, høres bra ut og som sagt tidligere, CCR!!! Alle som ikke liker CCR er ekle kvinnemennesker. :ph34r:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Neh. Ble lei CS og CSS for noen år siden. Holder på å installere BFBC2. Skal ha Vietnampakka etter hvert.

Gled deg :D

Det kan virke som om du blir totalt overkjørt i starten av absolutt alt og alle, og K/D og score vil nok vere lavare enn Warwick Davis.

Men når du kjem litt opp i level, blir det lett som berre det å plaffe ned jævel etter jævel med både hagle, akban og M1911. Neostead 2000 slår aldri feil i trange gater og små hus.

Og ikkje spel på TV2-servers. Makan til dritsamfunn skal ein leite lenge etter.

Add meg som friend in-game :)? Heiter sjølvsagt Svelemoe.

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hvorfor skal det være så vanskelig å bytte noe så enkelt som et lysrør? hvorfor funker ingenting når jeg skal ordne noe? :no:

Lenke til kommentar

Ene øyet funker dårlig idag.

Har du...um...bare ett øye? :(

HVORFOR ER STEAM SÅ TREIGT!

Irriterende å ikke få utnyttet linja når jeg enn så lenge sitter på 50Mb. Får typ 500kB-1,4MB bare.

Steam har vært plaget med dårlig fart en stund dessverre nå, var iallefall ræva drit når jeg sist skulle prøve å laste ned noe :\
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Når jeg skulle ta i det nye lysrøret så sa det poff og lyset oppi taket gikk. Og de to har ikke noe med hverandre å gjøre. Pluss at sikringene går i ett sett, eller så er det jorbryterfeil og det kobler seg ut, i de rommene jeg snakker om. Det har dog vært stabilt en stund nå, men nå har det begynt igjen. Så JO det er noe galt, smartinger. :roll:

Lenke til kommentar

Nei, det er noe gærnt med alt av strøm i huset, tror jeg.

Såklart det er...

Det kan godt vere det er. I huset våra var det ekstreme feil i spenninga som kom og gjekk som det passa seg. Øydela ein forsterkar og ein bærbar pc.

Men om slikt kan gjere lysrør vanskelege å installere er ei anna sak.

Lenke til kommentar

Det kan godt vere det er. I huset våra var det ekstreme feil i spenninga som kom og gjekk som det passa seg. Øydela ein forsterkar og ein bærbar pc.

Men om slikt kan gjere lysrør vanskelege å installere er ei anna sak.

Jeg hadde jordfeil, det fiksa jeg fort etter en bærbar kortslutta 2 ganger, siste gang funket den ikke mer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...