Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wouldn't you like to know. /nudge /wink

Egentlig ikke. Bare skrev det som en høflighetsfrase.

Vil dere vite hva jeg gjør på? What am I saying? Of course you do. Det er tross alt meg det er snakk om. Deres største idol.

Vel, jeg var redd for å ikke få sove i går kveld heller. Så jeg tok noe å sove på. Resultatet? Fullstendig kake i dag til morran. Helt utslått. Hva gjør man da? Kaffe!

Men jeg tror den ble litt sterkere enn beregnet for nå virrer jeg rundt som en katt på speed som jager en laserpeker. Nå har jeg akkurat tatt det trådløse nettverkskortet fra den stasjonære til dama over i min så jeg får den på nett (sorry, Lena). Nå er det bare å leite etter drivere. De laga jo selvsagt ikke drivere til det kortet for Vista/w7 hos Linksys (som produserte kortet), men jeg har loka fram en Gigabyte-driver som skal fungere.

Oooh, ja og så sitter jeg og synger for meg selv mens jeg hører på spotify. Glemte nesten å nevne det.

Men nå skal jeg gå å sette over litt kaffe for nå er det tomt. BRB.

Lenke til kommentar

Er faktisk fryktelig godt, og veldig sunt. Skulle gjerne kommet med en reklamepitch à la "Har ikke sett en kvise siden jeg begynte", men la oss nå være ærlige, det så jeg ikke før jeg begynte heller.

I hates you <3
Lenke til kommentar

Selvpiner! :!:

Det er faktisk ganske deilig å sitte hjemme aleine og synge for seg selv sånn. Da er det ingen som kan høre deg.

Jeg må nesten innrømme at jeg sitter og smådanser litt for meg selv også innimellom.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er faktisk ganske deilig å sitte hjemme aleine og synge for seg selv sånn. Da er det ingen som kan høre deg.

Jeg må nesten innrømme at jeg sitter og smådanser litt for meg selv også innimellom.

Danser du også til Nsync? La oss slå oss sammen og lage vårt eget boyband. Vi skal herje hele Norge med våre danseskills og våre horrible stemmer.

Lenke til kommentar

Danser du også til Nsync? La oss slå oss sammen og lage vårt eget boyband. Vi skal herje hele Norge med våre danseskills og våre horrible stemmer.

Nsync danser jeg ikke til. Akkurat nå er det Groove Coverage - Runaway. Kan ikke høre på sånn musikk når dama er hjemme (heller ikke køntri).

Jeg kan ikke starte band med deg. Jeg har lova meg bort til typa til Nie. Ingen av oss kan synge eller spille noen instrumenter. Vi skal ikke øve før vi står på scenen på vår første gig og vi skal spille blackmetal-covere av køntrisanger. Det kommer til å bli epic.

Lars: La meg gjette. Helikopter?

Dessverre.
Lenke til kommentar

Oppskrift på spinatsmoothie?

En-to håndfuller spinat, en liten boks naturell yogurt, ca. to spiseskjeer kokosnøttmelk, kokosnøttolje (hvis du finner det, ca en spiseskje), noe frukt du liker (jeg pleier å bruke banan, mango og/eller fersken, eller det som er i hagen av rips og solbær), og litt agave eller honning til den er passe søt.

Edit: Du kan og hive i andre grønnsaker, som for eksempel gulrøtter, men det gir den en litt sær farge. Er rart nok å drikke en helgrønn smoothie, kan ikke se for meg hvor merkelig det ville være å drikke en gulbrungrønn en.

Edit2: Du kan og skvise i litt lime, sitron eller appelsinjuice for ekstra syrlighet og smak. Og C-vitaminer.

Edit3: Du kan og putte i linfrø, det er visstnok veldig sunt. Eller grønn te, om du liker smoothier litt tynnere enn jeg gjør. Maltekstrakt er kjempebra for hår og negler, og hjelper på magetrøbbel om du har det. Og du kan give i vaniljeekstrakt om du liker denslags.

Edit4: Det er en smoothie, putt hva faen du vil i den. XD

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...