lceman™ Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Så... Palpatine har fått tak i en gitar og et mikrofonstativ... Big deal, han er jo liksom keiser i et galaktisk imperie... 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Ops og sorry for alle skriveleifene mine forumunger. Nå har jeg ikke ordbok her lengre, - så går det slik. Kal meg lat, så har jeg en god unnskyldning Trenger man det? Så lenge man gjør seg sånn noen lunde forstått så Vel, du kan lese denne linken, så gå på Twitter og oppfordre til handlingen.TL:DR Slacker. Omhandler en goon som i fylla fornærma Matthew Lillard (Hackers, Scooby Doo ...) og herr Lillard sa at om han fikk slå fornærmeren i ansiktet, så fikk han (fornærmeren) $100. Jeg er helt for det og twitra nettopp her Lillard om å gjøre det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Skal det være deg? Sønnen min, Palpatine. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Så... Palpatine har fått tak i en gitar og et mikrofonstativ... Big deal, han er jo liksom keiser i et galaktisk imperie... Ikke ødelegg heltene hans da! 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Ikke ødelegg heltene hans da! Enig. Kan komme til å såre meg 1 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Ikke ødelegg heltene hans da! Enig. Kan komme til å såre meg Palpatine DØR på slutten av episode 6! (han gjenoppstår riktignok i en klone i tegneserien "The Dark Empire", men han dør der også) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Tegneserien? Eller tenker du på det animerte greiene som går på TV for tiden? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Tegneserien? Eller tenker du på det animerte greiene som går på TV for tiden? Nope, det er Clone Wars det, forsåvidt ganske herlig for en hungrig SW-geek som meg, men ikke helt det samme. The Dark Empire er en serie som foregår rundt 10 ABY (after battle of yavin), og omhandler en Luke som går over til The Dar Side for å kverke en Palpatine som har gjenoppstått i en klon. Endret 30. juli 2011 av lceman™ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Kjente jeg kjedet meg bare jeg leste hele greia for å være ærlig.. Men jeg kan forstå at folk finner det spennende, det er noe med SW som sjarmerer Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Å guuud jeg er fyllesjuk og er kvalm som pokker. jeg skal aldri styrte 96% til jeg besvimer igjen. Tone Damli aaberge?!(artist) Er ikke det Tonio?! edit: OMFGT det er hu jo Endret 30. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Å guuud jeg er fyllesjuk og er kvalm som pokker. jeg skal aldri styrte 96% til jeg besvimer igjen. God idé... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Kjente jeg kjedet meg bare jeg leste hele greia for å være ærlig.. Men jeg kan forstå at folk finner det spennende, det er noe med SW som sjarmerer I bunn og grunn har George Lucas studert mytiske helte-epos og religionshistorie til han har funnet den optimale oppskriften på en story som fenger de fleste, så det er ikke rart det sjarmerer. Personlig har jeg pløyd gjennom noen titalls SW-bøker det siste året (har en kollega som har kjøpt alle, så jeg låner av ham), og SW-galaksen innbyr til mange herlige historier. jeg skal aldri styrte 96% til jeg besvimer igjen. Joda, det skal du nok. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Å guuud jeg er fyllesjuk og er kvalm som pokker. jeg skal aldri styrte 96% til jeg besvimer igjen. God idé... Yes, like før jeg begår seppuku her. eDITZPRZ: Jeg må ta meg en reparasjonsdrink Endret 30. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Rosa champagne fungerer flott å reparere med. Det ble jeg fortalt av en lege for rundt en uke siden. Tone Damli aaberge?!(artist) Er ikke det Tonio?! edit: OMFGT det er hu jo wat Hvor full er du? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Rosa champagne fungerer flott å reparere med. Det ble jeg fortalt av en lege for rundt en uke siden. Tone Damli aaberge?!(artist) Er ikke det Tonio?! edit: OMFGT det er hu jo wat Hvor full er du? Hu heiter jo Tone Damli i allefall, og aaberge høres kjent ut Tho jeg husker ikke åssen hu ser ut. Endret 30. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Ifg. bildene jeg har, ligner de ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Ifg. bildene jeg har, ligner de ikke noe særlig. Ah, alright Klokka er 18 41 i LA OG 21 41 I WASHINGTON. Kanskje game cs? Er bra tidspunkt å logge på irc i allefall. (ja, har flere klokker på veggen med forskjellgie tidspunkt ) (nærmere sagt mobilen, but you get the idea, i am, SKYNET Endret 30. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Morn, hostet meg selv våken i dag. Begynner å bli sliten i magemusklene nå, har hosta i 3 dager nå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Aww. Jeg slutta å hoste helt random. Skylder på det jeg drakk flerfoldige teskjeer av. "Eukalyptushonning". Fuck Cosylan. Så fyller jeg nesa mi med Otrivin og Avamys og popper 1g Panodil hver 6. time etter ordre fra legene. Legg til noen kopper bringebærte med en teskje honning i, og det hele blir bare bedre og bedre. jeg skulle vel og merke sovet for mange timer siden, men jeg skylder på Something Awful som holder meg våken med sine mange fantastiske historier delt av alskens galne brukere. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Haha. Joda, litt tidlig kan man jo si at det er. Selv er jeg på ferie i Danmark nå. Våkna akkurat... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg