Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje dumt spørsmål og vanskelig spørsmål; Hvordan har stemingen her forandret seg her i løpet at det siste året? Bare lurer siden det er så lenge siden jeg var aktiv her.

Nothing changes it's the same.

Forskjellige folk men ganske samme holdningen..siste året iallefall. Skal du begynne å mimre lengre tilbake så er det en annen sak.

Hva har du så gjort dette året borte? Hatt deg med en LED-pære?

Lenke til kommentar

Kanskje dumt spørsmål og vanskelig spørsmål; Hvordan har stemingen her forandret seg her i løpet at det siste året? Bare lurer siden det er så lenge siden jeg var aktiv her.

Gudene vet, siden SO i 2007 eller så, har det egentlig gått nedenom og hjem.

Lenke til kommentar

07?

Hvilken alternativ realitet er det du har vært i? :p

Lenke til kommentar

Vel, jeg var ikke her for et år siden, så det er en ganske stor forandring. En positiv forandring såklart. Jeg bringer humor og glede inn til denne tråden. Om det er en positiv stemning i denne tråden, så er den mest sansynlig forårsaket av meg. Nok om meg. Kidding.

Noen som har ideer til aktiviteter på denne tiden av døgnet?

Lenke til kommentar

07?

Hvilken alternativ realitet er det du har vært i? :p

Tror jeg så noen skilter det stod "Virkeligheten™ " på en gang i 2008 :shrug:

Lenke til kommentar

Godt spørsmål B-real :) En ting har det hvertfall godt opp for meg, selv etter å ha godt to år på elektronikk; elekronikk er ikke noe for meg (gjelder også LED-pærer). Sånn sett blir hele visningsnavnet mitt en ironi idag :p .

Skal tenke litt mer på spørsmålet det, og gi en update når jeg er "up-lyst".

Stiller jo bare gode spørsmål you know *kremt*

Syns du skal beholde visningsnavnet ditt, jeg iallefall visningsnavnet ditt fordi det er originalt. Det er få jeg egentlig husker visningsnavnet på må jeg si kontra avatarer opp igjennom tidene.

Oh faen, nå begynner memory lane her igjen :roll:;)

IMG_20110729_173542.jpg

Jeg har en pågående forelskelse :love::blush:

Lenke til kommentar

Har akkurat vært og sett Karpe Diem på scenen i Oslo (mela-festival). Må si det var en ganske fin opplevelse. Selv hører jeg bare på de to første platene, de eneste sangene jeg hadde hørt fra før som de sang var stjerner og vestkantsvartinga :p Syns det var ganske dype ord fra Mhegdi :) Noen andre som var der?

Lenke til kommentar

- "Mix & fix" din egen grandis med krydder alt fra kjøleskapet til du finner ut at det ikke er godt igjen

- Finne ut at naturprogrammer også kan være ganske inspirende å se på (faktisk)

-Jeg er ikke sulten.. :hrm:

-Naturprogrammer er faktisk meget interessant.

Jeg har en pågående forelskelse :love::blush:

Nice, jeg liker bordet ditt. Hvor kjøpte du det?

Lenke til kommentar

Noen som har ideer til aktiviteter på denne tiden av døgnet?

Vel, du kan lese denne linken, så gå på Twitter og oppfordre til handlingen.

Så kan du rote rundt på sida der generelt, før du oppdager forumet deres og forsvinner der for resten av natten.

Jeg har ikke tall på hvor mange netter som har blitt søvnløse grunnet det. :p

Lenke til kommentar

Ops og sorry for alle skriveleifene mine forumunger. Nå har jeg ikke ordbok her lengre, - så går det slik. Kal meg lat, så har jeg en god unnskyldning ;)

Trenger man det? Så lenge man gjør seg sånn noen lunde forstått så :shrug:

Vel, du kan lese denne linken, så gå på Twitter og oppfordre til handlingen.

TL:DR
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...