Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Middagsforslag mottas. Det gjør ikke noe om det er sunn mat.

Scampi med grønnsaker :D

Scampi :ermm: Du skuffer meg.

Bønner! Billig og mettende!

Skal ha skikkelig mat, så det utgår :p

Maiskolber med smør og urtesalt.

Maiskolber = dritt og går som tilbehør. Ja jeg er kresen. :)

Pasta Carbonara til middag idag :) Blir godt!

Hørtes digg ut, men får ta det i morgen :p

Lenke til kommentar

Hngh! Høres ut som en soleklar vinner, det der. Herrefred! Fikk lyst på rips med vaniljesaus.

Og mangler du rips er vaniljesaus helt grei uten også :p

Helt klart. Og skal du på fylla er vaniljesaus og vodka en schlager.

Mvh en som ikke liker vodka om det ikke er blandet med vaniljesaus.

Lenke til kommentar

Går det an og installere windows på nytt uten å slette alt innholdet på harddisken? Får ikke start på maskinen. Kommer bare til en Windows Startup Repair, som ikke løser noen ting.

Ja, du kopierer bare filene over på nytt. Klarer du ikke å komme inn i safemode heller?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Går det an og installere windows på nytt uten å slette alt innholdet på harddisken? Får ikke start på maskinen. Kommer bare til en Windows Startup Repair, som ikke løser noen ting.

Ja, du kopierer bare filene over på nytt. Klarer du ikke å komme inn i safemode heller?

Hva mener du med kopiere filene over på nytt? Hvordan velger jeg safemode? Takker for hjelp. :)

Lenke til kommentar

Under oppstart, rett etter at BIOS er ferdig med sitt så trykker du på tasten "F8". Da får du opp en meny der du kan velge "Safemode/sikkerhetsmodus". Da lastes Windows med minimalt av drivere. Ofte er det nok å kjøre safemode og så restarte normalt...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det fungerte dessverre ikke. Fant en gammel minnebrikke i fra en tidligere mobil som jeg så på noen bilder i mens jeg installerte et gammelt spill. Spillet krevde at jeg startet maskinen på nytt noe jeg gjorde med både minnebrikken i. I tillegg så sto boot prioriteringen på at minnepenn er nummer en etter at skolen krevde at vi kjørte linux på tentamen. Etter dette kommer jeg ikke inn igjen. :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...