AdNauseam Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg var nettopp ute i buskene, og jeg mistet litt av motivasjonen. Er bare kaos der. Men hey, fant ut at jeg har noen bringebærbusker også! Norske bringebær skal være veldig gode. Husker vi hadde det i hagen når jeg bodde hjemme for et par år siden. Veldig søte og gode. Vi hadde også jordbær, epler og rips. Men mye av dette ble tatt bort. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Nei, jeg har ikke det. Vet ikke om jeg orker og ordne med det nå. Men hvis jeg bor her til neste år skal jeg gå til annskaffelse av en hel haug med netting, men det er mye busker altså. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Vi har vel så vidt jeg vet en liten jordbæråker, et plommetre, to-tre kirsebærtrær, to ripsbusker, to solbærbusker og to stikkelsbærbusker. Jeg prøvde å ha sukkererter en periode, men var visst ikke riktig jordsmonn eller noe. Og så hadde vi gressløk i blomsterbedet, helt til jeg ble allergisk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Det er så koselig med sine egne frukthager. Skulle ønske jeg hadde jordbær, og diverse grønnsaker. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Sinnssykt hvor mye det var å gjøre på jobben i dag. Merkes at Juli begynner å avta og følket begynner å komme på jobb igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Ja, sant. Selv skulle jeg ønske at jeg var frisk, men mest av alt at kjøkkenhagene mine overlevde. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Beklager seint svar. Så på TV. Pavilion (altså synonymet til dårlig kvalitet) DV6-6071eo. Kjøper du Pavilion, så får du søppel. HP leverer rimelig kraftige PC-er av høy kvalitet, og det er EliteBook-familien. Pavilion er bare HPs møkka-PC-er for å ha noe å levere på privatmarkedet sammens med de andre. Jeg vet det. Tok en sjanse. Den var kraftig i forhold til prisen. Pavilion har vel en feilprosent ved levering på 25%, har jeg hørt. Vet ikke om det stemmer. Men men, nå SKAL Dustin få tilbake PCen så kjøper jeg noe annet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Vel, HP står jo for "Helvetes prakk", så det sier jo seg selv. Litt det samme som Packard Bell, Dell, Fujitsu-Siemens, Toshiba og andre PC-er du kan kjøpe på Prix, Rema og Lidl. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Dell og Fujitsu er ikke så ille etter min mening, har hatt en god del PC'er fra begge og det eneste problemet jeg har hatt er slitasjeproblemer på et par Dell-laptoper og et skjermkort som døde på en Fujitsu-Simens stasjonær Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Og hvordan kunne jeg glemme Compaq? :| Oh well, nå har jeg snytt meg så mye at jeg har begynt å blø neseblod. Awesome. -_- e: Hvor mye må man snyte seg før man får tømt bihulene? Endret 29. juli 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Det er umulig, blir aldri tømt har jeg funnet ut... Acer er ikke noe spesielt bedre. De ligger litt foran HP når det gjelder feil. 25% burde stemme ja (jeg har hørt 26%). Asus er definitivt noe av det tryggeste. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Middagsforslag mottas. Det gjør ikke noe om det er sunn mat. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Stian, legen min sa at det var viktig at jeg fikk tømt bihulene, noe jeg synes er merkelig - siden jeg aldri merker at jeg får tømt dem, uansett hvor mye jeg snyter meg. Lars: Fuck sunn mat, spis snurring + speilegg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Aww. Hjemmelaget kebab? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg vet det. Tok en sjanse. Den var kraftig i forhold til prisen. Pavilion har vel en feilprosent ved levering på 25%, har jeg hørt. Vet ikke om det stemmer. Men men, nå SKAL Dustin få tilbake PCen så kjøper jeg noe annet. Jeg fikk en HP Pavilion-laptop for 4år siden, og den fungerer fortsatt helt fint. Etter 5 runder på service, that is. Pcen er helt kanon når den ikke dør, men service en gang i året blir litt mye for min smak. Men lykke til. Du kan ha flaks og få en av de gode maskinene. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Middagsforslag mottas. Det gjør ikke noe om det er sunn mat. Scampi med grønnsaker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Bønner! Billig og mettende! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Maiskolber med smør og urtesalt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Maiskolber med smør og urtesalt. Det er veldig godt som snacks eller tilbehør, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg