Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Da skal jeg surfe litt på den siden. Elsker å sminke meg :thumbs:
Jeg elsker å sminke meg selv OG andre :D

Det er så herlig at jeg vurderer å bruke litt av sparekontopengene for å ta et makeupartistkurs. :wee:

Da er vi to! Mørke knæsj farger.

Jeg har sminket venninnene mine noen ganger nå de er her på vors. De blir sjokkert *hjelp jeg kan ikke ha på sååå mye*! Men får bare positiv respons ut på byen ;) Jo sminke mere jo bedre.hehe.

Men jeg bor i en liten kjedelig by, og jeg må da flytte på meg i noen uker/mnd for å få det til, og det orker jeg ikke enda..

edit:

Kan du ikke lage en bildetråd for sminkegreier da? :D

Du har mange kule bilder har jeg sett, så får jeg komme med mine når jeg får tatt.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da er vi to! Mørke knæsj farger.

Jeg har sminket venninnene mine noen ganger nå de er her på vors. De blir sjokkert *hjelp jeg kan ikke ha på sååå mye*! Men får bare positiv respons ut på byen ;) Jo sminke mere jo bedre.hehe.

Men jeg bor i en liten kjedelig by, og jeg må da flytte på meg i noen uker/mnd for å få det til, og det orker jeg ikke enda..

Spørs littegranne, da. Om man prøver å se "naturlig" ut og bruker et halvt tonn med sminke, så ser det bare direkte jævlig ut. Men om man går for en litt "vill" look så ser det heftig ut med mye sminke. Vet ikke om du så bildet av niåringen jeg satt barnevakt for i går, hvor jeg hadde sminket henne? Hun så ut som en liten alv. :wee:
Lenke til kommentar
Kan du ikke lage en bildetråd for sminkegreier da? :D

Du har mange kule bilder har jeg sett, så får jeg komme med mine når jeg får tatt.

I mote og velvære, kanskje? :wee:

"Vi som liker overdådig sminke"? :D

Jepp! hehe.

Man må ha sminke som står til resten av kroppen/håret. Ikke svarte øyne og joggis.

Jeg sminke meg kun mye når jeg skal på party, ikke midt på lyse dagen. hehe.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Jeg har ganske kjedelig stil :p hehe.

Men forandring fryder? Kanskje jeg sjokkerer og kommer ut som den gothfreaken vakker dag. ;)

Jeg var bare slask (men fargerik slask) fra 1-7 klasse, og så litt mindre slask (aka. slask med skinnjakke) i åttende, prøvde å passe inn litt frem til midten av niende, og kom ut av skapet på flere måter i løpet av niende. Stolt freak gjennom store deler av livet mitt. :wee:
Lenke til kommentar
Jeg har ganske kjedelig stil :p hehe.

Men forandring fryder? Kanskje jeg sjokkerer og kommer ut som den gothfreaken vakker dag. ;)

Jeg var bare slask (men fargerik slask) fra 1-7 klasse, og så litt mindre slask (aka. slask med skinnjakke) i åttende, prøvde å passe inn litt frem til midten av niende, og kom ut av skapet på flere måter i løpet av niende. Stolt freak gjennom store deler av livet mitt. :wee:

Syns du er flink jeg :) Det er bra å skille seg ut.

Skapet.. som i det store skapet ?

Sukk.. så mange fine løsvipper de har på den siden du linke til :D blå :love:

-

Mmm.. banan på brødskiv er dritgodt. Det må gjerne være litt bringebærsyltis på :)

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Syns du er flink jeg :) Det er bra å skille seg ut.

Skapet.. som i det store skapet ?

Sukk.. så mange fine løsvipper de har på den siden du linke til :D blå :love:

-

Mmm.. banan på brødskiv er dritgodt. Det må gjerne være litt bringebærsyltis på :)

Var nok bare et mellomstort et. Skiftet ikke helt filt, bare oppdaget at jeg faktisk har dobbelt så mye eyecandy som andre. :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...