Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Da skal jeg surfe litt på den siden. Elsker å sminke meg Jeg elsker å sminke meg selv OG andre Det er så herlig at jeg vurderer å bruke litt av sparekontopengene for å ta et makeupartistkurs. Da er vi to! Mørke knæsj farger. Jeg har sminket venninnene mine noen ganger nå de er her på vors. De blir sjokkert *hjelp jeg kan ikke ha på sååå mye*! Men får bare positiv respons ut på byen Jo sminke mere jo bedre.hehe. Men jeg bor i en liten kjedelig by, og jeg må da flytte på meg i noen uker/mnd for å få det til, og det orker jeg ikke enda.. edit: Kan du ikke lage en bildetråd for sminkegreier da? Du har mange kule bilder har jeg sett, så får jeg komme med mine når jeg får tatt. Endret 27. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Materialistiske jævelen som jeg er.. Jeg har nye høyttalere nå, som er finest (Ja, jeg vil at en av dere nå skal spørre litt om de, slik at iPenisen min blir enda litt større =D) HVORDAN DA? =D Det vet du, pwez =D *spørrepå* Noen finfine Audiovector Mi3 Signature rett fra eBay Tror hylülz kan gå god for at det låt bra^^ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Tror hylülz kan gå god for at det låt bra^^ Får jeg iPeniZ for det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Da er vi to! Mørke knæsj farger. Jeg har sminket venninnene mine noen ganger nå de er her på vors. De blir sjokkert *hjelp jeg kan ikke ha på sååå mye*! Men får bare positiv respons ut på byen Jo sminke mere jo bedre.hehe. Men jeg bor i en liten kjedelig by, og jeg må da flytte på meg i noen uker/mnd for å få det til, og det orker jeg ikke enda.. Spørs littegranne, da. Om man prøver å se "naturlig" ut og bruker et halvt tonn med sminke, så ser det bare direkte jævlig ut. Men om man går for en litt "vill" look så ser det heftig ut med mye sminke. Vet ikke om du så bildet av niåringen jeg satt barnevakt for i går, hvor jeg hadde sminket henne? Hun så ut som en liten alv. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Tror hylülz kan gå god for at det låt bra^^ Får jeg iPeniZ for det? Du kan få penis enitaim ju vant Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Kan du ikke lage en bildetråd for sminkegreier da? Du har mange kule bilder har jeg sett, så får jeg komme med mine når jeg får tatt. I mote og velvære, kanskje? "Vi som liker overdådig sminke"? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg husker jeg og resten av barna i en privatbarnehage brukte karandasj (hvordan skrives det?) Det ble ikke spesielt populært, men det var skikkelig morsomt ihvertfall. Jeg sminka meg som en hund, forresten. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Du kan få penis enitaim ju vant De lyder meget godt. Naturlig, rundt og skyhøyt, men ikke skarp diskant. - God lyd. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Kan du ikke lage en bildetråd for sminkegreier da? Du har mange kule bilder har jeg sett, så får jeg komme med mine når jeg får tatt. I mote og velvære, kanskje? "Vi som liker overdådig sminke"? Jepp! hehe. Man må ha sminke som står til resten av kroppen/håret. Ikke svarte øyne og joggis. Jeg sminke meg kun mye når jeg skal på party, ikke midt på lyse dagen. hehe. Endret 27. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Jepp! hehe.Man må ha sminke som står til resten av kroppen/håret. Ikke svarte øyne og joggis. Jeg sminke meg kun mye når jeg skal på party, ikke midt på lyse dagen. hehe. Litt annerledes enn deg der. Stilen min passer til mye sminke. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg har ganske kjedelig stil hehe. Men forandring fryder? Kanskje jeg sjokkerer og kommer ut som den gothfreaken vakker dag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg har ganske kjedelig stil hehe.Men forandring fryder? Kanskje jeg sjokkerer og kommer ut som den gothfreaken vakker dag. Jeg var bare slask (men fargerik slask) fra 1-7 klasse, og så litt mindre slask (aka. slask med skinnjakke) i åttende, prøvde å passe inn litt frem til midten av niende, og kom ut av skapet på flere måter i løpet av niende. Stolt freak gjennom store deler av livet mitt. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Brødskive med masse smør og banan på.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Brødskive med masse smør og banan på.. Er bare nam om det ikke er så mye smør allikevel, og det smøret som er på er av typen vanlig Brelett Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Jeg har ganske kjedelig stil hehe.Men forandring fryder? Kanskje jeg sjokkerer og kommer ut som den gothfreaken vakker dag. Jeg var bare slask (men fargerik slask) fra 1-7 klasse, og så litt mindre slask (aka. slask med skinnjakke) i åttende, prøvde å passe inn litt frem til midten av niende, og kom ut av skapet på flere måter i løpet av niende. Stolt freak gjennom store deler av livet mitt. Syns du er flink jeg Det er bra å skille seg ut. Skapet.. som i det store skapet ? Sukk.. så mange fine løsvipper de har på den siden du linke til blå - Mmm.. banan på brødskiv er dritgodt. Det må gjerne være litt bringebærsyltis på Endret 27. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Brødskive med masse smør og banan på.. Er bare nam om det ikke er så mye smør allikevel, og det smøret som er på er av typen vanlig Brelett Sier meg enig med clvn på denne altså Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Kjenner meg igjen med skinnjakke og langt hår. Slask og metalhode. DET VAR FØR DET. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Syns du er flink jeg Det er bra å skille seg ut. Skapet.. som i det store skapet ? Sukk.. så mange fine løsvipper de har på den siden du linke til blå - Mmm.. banan på brødskiv er dritgodt. Det må gjerne være litt bringebærsyltis på Var nok bare et mellomstort et. Skiftet ikke helt filt, bare oppdaget at jeg faktisk har dobbelt så mye eyecandy som andre. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Skinnjakke<3 Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Da var jeg endelig ferdig på skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg