Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble en gratistur til Thailand på meg, spandert av jobben. Eneste datoen man kunne dra fra Oslo var 24 dec klokken 1300 og flyturen tar ca. 11t så jeg bruker hele julekvelden på å sitte å se på teite komedier ombord i et fly og spise thai-flymat.

Litt deprimerende, men mest kult.

Høres ut som en bra og anderledes jul! Rart de har fly nedover til julaften, dere får ta julekvelden og ribba en dag før!

Lenke til kommentar

Måltidet mitt var fire brødskiver og tre vafler da. Vanligvis bruker jeg å ta seks brødskiver og spare vaflene til senere på dagen, men idag skal jeg på restaurant (igjen) med foreldrene mine.

Ei brødskive, en yoghurt og en vaffel. :p

Jeg spiser vaffel med kniv og gaffel.

:D

Jeg óg :D De på jobb mobber meg alltid for det. Godt å høre jeg ikke er aleine. \o/

Lenke til kommentar

Brunost på vaffler er det rareste jeg har hørt. :dontgetit:

Jeg foretrekker hjemmelaget jordbærsyltetøy som er kjørt i blenderen slik at bærene er bort (men smaken fortsatt er nydelig). Hvis man ikke har syltetøy så er det godt med smeltet bremykt-smør. Prim går også (helt OK), det er det lenge siden jeg har spist nå. :hmm: Ost på vaffler er greit-godt.

Jeg spiser ikke vafler med kniv og gaffel, men jeg spiser lapper (og pannekaker?) med bestikk. Har hendt at jeg har spist bolle med bestikk også. :wee:

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Ugh, ga opp legen, sto bare i kø hele tiden, og strengt tatt er jeg jo ikke syk, bare får ikke sove på tredje dagen.

Hva gjør man nå, tro..kjenner jeg har lyst å legge meg, men vil jeg waste hele ettermiddagen på å ligge å svette i sengeklærne, og uansett ødelegge evt nattsøvn. Eller er det best å tenke sånn at all søvn er bra søvn uansett på døgnet? Skal jo på jobb mandag formiddag..hm.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Har du aldri smakt brunost på vafler? :ohmy: Det er ganske godt, spesielt hvis vaflene er kalde.

Ellers så er selvplukket jordbær og rømme uslåelig. :love:

Det funker også med bare smør og sukker, også bretter man vaffelen sammen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...