Bruker-33331 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Nei, vi produserer bare en type kosttilskudd. Ingenting annet. Lurer på å ringe legevakta eller fastlegen og få noe å sove på. Oisann! Er søvnproblemet virkelig så alvorlig? Nå tar jeg turen på ferie til Danmark, dere. Det skal bli særdeles digg. Har vært våken på amfetamin i 3 uker, og maks en uke uten(mange ganger) begynner vel å bli farlig etter en uke(10 dager). mushi: 35 grader her i nord. Endret 29. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Oisann! Er søvnproblemet virkelig så alvorlig? EDIT: Jeg leste igjennom innlegga dine nå. Dette virker ikke mye koselig. Legevakta har jo oppe, så de bør vel være behjelpelige. Riktignok er vel dette heller en jobb for fastlegen, men når du har gått så lenge uten søvn, skulle jeg tro de kunne skrive ut en pille eller to i førsteomgang. Lykke til! Nå tar jeg turen på ferie til Danmark, dere. Det skal bli særdeles digg. Legevakta er stengt så lenge fastleger er åpne, kun akutten som er åpen nå og hvis ikke beinet ditt plutselig faller av eller hjernen pipler ut av ørene, må du nok ringe fastlegen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Mjah, såpass ja. "Du får komme bortom når vi har ledig tid om 3 uker" sier vel fastlegen Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Her er det 25 grader i skyggen. Altså motsatt side av huset enn hvor sola er. Nesten så jeg er glad jeg skal jobbe en fredags kveld. Mjah, såpass ja. "Du får komme bortom når vi har ledig tid om 3 uker" sier vel fastlegen De har alltid akuttimer i løpet av dagen. Vil du sove, så ring Eller ta deg en fyllekule/ronk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Syns det virker så teit.."Hei, jeg har ikke fått sove i 3 dager, fix me" liksom.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Da ringer du ikke... Værre er det ikke. Men ikke dra ned på legevakta i kveld fordi du angrer, de har nok viktigere ting å ta seg av. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Bytex: Dra til din lokale dealer. Edit: That reminds me. Jeg må ut en tur. Hente fiskekroker og fiskestang. Og noen knapper, og 96% Endret 29. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Heh, typisk min flaks. Når jeg bestemte meg for å ringe fastlegen, var det 2 minutter over telefontid. Nå må jeg vente til 12:30. Og de stenger 15. Tviler på jeg får noen time i dag da. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Naboen støvsuger terrassen for tredje gang denne uken, hun må ha ett problem. Støvsuger terrassen liksom. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 snakker om skjegg litt bak her så var det en litt merkelig kar som satt bak meg på bussen i går. han satt rett bak meg og konstant sparka i foten i ryggen på stolen jeg satt i. snudde meg og spurte om han ikke kunne slutte, noe han gjorde så da tenkte jeg at det ikke var no mer å bry seg om. når vi gikk av bussen stoppa han og ga han meg et veldig stygt blikk. så gikk han igjen. var litt sært. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Naboen støvsuger terrassen for tredje gang denne uken, hun må ha ett problem. Støvsuger terrassen liksom. Wow, hun er jo verre enn dama til pappa som begynner å støvsuge kl. 2 på natta Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Dette er awesome. Enhver datanerds store drøm. Nyancat hver gang man får en progress-bar på skjermen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Naboen støvsuger terrassen for tredje gang denne uken, hun må ha ett problem. Støvsuger terrassen liksom. Haha, en kamerat av meg og dama hans støvsuger og skylle verandaen med hageslange(toppen av bygget, så alle som går forbi blir våt) Needless to say, det er makkafreakere Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Dette er awesome. Enhver datanerds store drøm. Nyancat hver gang man får en progress-bar på skjermen. Awesomeness! Lagt inn ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Kjæresten har visst anlagt skjegg. Trodde det var obligatorisk der borte. In other news: Sånn ca. INGEN søvn i natt. Yay på meg. Trøtt som faen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Fikk akkurat bekreftet at jeg skal spise julemiddagen min ombord en Boeing 777 på en 11 timers flytur. lol, mamma kommer til å bli glad. Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Syns det virker så teit.."Hei, jeg har ikke fått sove i 3 dager, fix me" liksom.. Jeg kan jo komme å hoste litt på deg... jeg har lagt rett ut en uke nå og sovet mesteparten av den tiden... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Kjæresten har visst anlagt skjegg. Trodde det var obligatorisk der borte. Mjaa, nei. In other neww: Jeg har vaffel. Endret 29. juli 2011 av bazukh Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Fikk akkurat bekreftet at jeg skal spise julemiddagen min ombord en Boeing 777 på en 11 timers flytur. lol, mamma kommer til å bli glad. Hvor er du/skal du? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Fikk akkurat bekreftet at jeg skal spise julemiddagen min ombord en Boeing 777 på en 11 timers flytur. lol, mamma kommer til å bli glad. Hvor er du/skal du? Ble en gratistur til Thailand på meg, spandert av jobben. Eneste datoen man kunne dra fra Oslo var 24 dec klokken 1300 og flyturen tar ca. 11t så jeg bruker hele julekvelden på å sitte å se på teite komedier ombord i et fly og spise thai-flymat. Litt deprimerende, men mest kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg