Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gah...jævla Citrix klienter og skrivere/scannere og alt i den kategorien kan faen meg ha seg en stor forpult jævla bolle! RAAAAAAAAAGGGGGGEEEEEEE!!!!!!!!!

La meg gjette:

program intergrering

windows profiler

printefeil

Any of the above? ^^

EDIT: DOH.

I see..

EDITZORZ: Ned til bestefaren min og slipe bort noe rust på en tilhenger, wish me luck

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Det er FOR varm til å sove, måtte stå opp åtte, selv jeg jeg ikke starter på jobb før 14 :ninja:

Noen som liker fotball?

2x24timers gratis koder på TV2 Sumo

B19XKKCFF3

B1WQ8P4C36

www.bigone.no

Gyldig til 16.oktober

Liker bare Hotel Cæsar.

Og tid for mat. Kokken er alkis.

Lenke til kommentar

huh? Går Hotel Cæsar enda...? :p Sist jeg så en episode var vel i 2000. Husker at der vi leide leilighet for en del år siden så var ho gamla i etasjen over svært glad i Hotel Cæsar. Eneste vi hørte av henne var når det programmet gikk på tv, hver eneste dag så hun først reprisen så den nye episoden med tv'en på full guffe.

17:30 starta det opp og så ble det stilt igjen 1 time senere.

Lenke til kommentar

Til dere som har Wii:

http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=178497&salg=

GAME Wii Real Heroes: Firefighter 10+ for 1kr hos PS.no

Nå står det max 1 pr. kunde, det gjorde det ikke når jeg bestilte så jeg svidde av en tier :cool:

Det er FOR varm til å sove, måtte stå opp åtte, selv jeg jeg ikke starter på jobb før 14 :ninja:

Agreed. (selv om jeg ikke har sovet enda) Er dritvarmt. Sitter å syter og bærer meg over varmen.

Enig i det, renner bort i varmen her, er jo helt 14 grader ute!!!!

Slutt å syt! :cry: Kunne gladelig bytta jeg :)

Lenke til kommentar

Var en uke på østlandet for et par uker siden, der var det for det meste sol. Hadde noen regnbyger, men her hjemme nå er det grått og trist ute...

Når man skal sykle hjem fra byen med en tung sekk så kan man klage litt på varmen

Fyll den med kjøleelementer :)

Eller enda bedre mod sekken din med en fasekjøler...men da må du sikkert ha et bilbatteri på bagasjebrettet og det blir kanskje litt tungt...men pytt pytt...bagateller!

btw: Hvorfor står det 23 innlegg på meg hele tiden. Endrer seg ikke i det hele tatt...

Endret av Fade1
Lenke til kommentar

Fyll den med kjøleelementer :)

btw: Hvorfor står det 23 innlegg på meg hele tiden. Endrer seg ikke i det hele tatt...

OT poster teller ikke. Se på profilen din så finner du det totale antall innlegg for både vanlig og OT poster

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...