Fade1 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Troika er satans verk. FYSJ. Hva har gele og sjokolade sammen å gjøre?! Nei, fysj. Sjokolade skal heller ikke i kjøleskapet. Sjokoladister (eksperter altså) sier at den mister masse av smaken sin når den er kald. Såklart skal man ikke legge den i sola så den renner vekk heller. Men romtemperert er riktig. At noen kan ha en slik forskrudd oppfatning av noe så viktig som sjokolade skjønner jeg ikke!! :!: 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Bringebærgele og sjokolade har alt med hverandre å gjøre! På samme måte som at nugatti og bringebærsyltetøy er den perfekte kombinasjon. Nei, huff. Nugatti og bringebærsyltetøy har jeg aldri sett. Jeg går på internatskole og har sett MYE rart. Blant annet denne komboen: brød med smør, leverpostei, brunost og syltetøy. At noen kan ha en slik forskrudd oppfatning av noe så viktig som sjokolade skjønner jeg ikke!! :!: UANSETT HVA DU SIER TAR DU FEIL!!! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Den ultimate bringerbærsjokoladedrømmen er nettopp det, melkedrøm med bringebærfyll. Den er himmelsk. Troika kan ikke sammenlignes en gang, selv om jeg gjerne spiser troika og. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg liker veltrente, mørkhudete gutter med kul stil og bra smak. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Når trenger man egentlig Justin Bieber, Lady Gaga og Erasure? Når waterboarding ikke helt gjør det for deg lenger. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Nugatti og bringebærsyltetøy har jeg aldri sett. Jeg går på internatskole og har sett MYE rart. Blant annet denne komboen: brød med smør, leverpostei, brunost og syltetøy. Nugatti gjør seg også godt med brunost. Det særeste jeg laget og nytt, var "ostesmørbrød" bestående av grove knekkebrød med smør, baconost, salami, jarlsberg, geitost og nesquick oppå der igjen. Kjørt i mikroen såklart. Spist og nytt det mange ganger. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Nugatti og bringebærsyltetøy har jeg aldri sett. Jeg går på internatskole og har sett MYE rart. Blant annet denne komboen: brød med smør, leverpostei, brunost og syltetøy. Nugatti gjør seg også godt med brunost. Det særeste jeg laget og nytt, var "ostesmørbrød" bestående av grove knekkebrød med smør, baconost, salami, jarlsberg, geitost og nesquick oppå der igjen. Kjørt i mikroen såklart. Spist og nytt det mange ganger. Haha. Jaja. Folk har tydeligvis ulike smaksløker. :!: Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Datasmurfs sine smaksløker er ikke som folk flest sine. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Vet om flere sett med smaksløker som åpenbart er distorted. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Vet om flere sett med smaksløker som åpenbart er distorted. knis. Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Mchansern, hvor er spotifyspillelisten din når jeg trenger den? http://open.spotify.com/user/mchansern/playlist/5uI6tS3SNTQoBXgeq8o89g Ca. her. Subscribed Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 8.8.8.8 Er ikke det DNS-en til Google? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 8.8.8.8Er ikke det DNS-en til Google? Stemmer Verdens enkleste DNS å huske og veldig kjekt å ha i bakhodet når man bedriver litt feilsøking. Tror jeg har samtlige maskiner på 8.8.8.8 hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 burde vel egentlig legge meg, så jeg får enda lengre tid i den digge sola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg