Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Troika er satans verk. FYSJ. Hva har gele og sjokolade sammen å gjøre?! Nei, fysj.

Sjokolade skal heller ikke i kjøleskapet. Sjokoladister (eksperter altså) sier at den mister masse av smaken sin når den er kald. Såklart skal man ikke legge den i sola så den renner vekk heller. Men romtemperert er riktig.

At noen kan ha en slik forskrudd oppfatning av noe så viktig som sjokolade skjønner jeg ikke!! :!: :tease:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bringebærgele og sjokolade har alt med hverandre å gjøre!

På samme måte som at nugatti og bringebærsyltetøy er den perfekte kombinasjon.

Nei, huff. :p

Nugatti og bringebærsyltetøy har jeg aldri sett. Jeg går på internatskole og har sett MYE rart. Blant annet denne komboen: brød med smør, leverpostei, brunost og syltetøy. ;)

At noen kan ha en slik forskrudd oppfatning av noe så viktig som sjokolade skjønner jeg ikke!! :!: :tease:

UANSETT HVA DU SIER TAR DU FEIL!!!

:tease:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Den ultimate bringerbærsjokoladedrømmen er nettopp det, melkedrøm med bringebærfyll. Den er himmelsk. Troika kan ikke sammenlignes en gang, selv om jeg gjerne spiser troika og. :love:

Lenke til kommentar

Nugatti og bringebærsyltetøy har jeg aldri sett. Jeg går på internatskole og har sett MYE rart. Blant annet denne komboen: brød med smør, leverpostei, brunost og syltetøy. ;)

Nugatti gjør seg også godt med brunost.

Det særeste jeg laget og nytt, var "ostesmørbrød" bestående av grove knekkebrød med smør, baconost, salami, jarlsberg, geitost og nesquick oppå der igjen. Kjørt i mikroen såklart.

Spist og nytt det mange ganger. :)

Lenke til kommentar

Nugatti gjør seg også godt med brunost.

Det særeste jeg laget og nytt, var "ostesmørbrød" bestående av grove knekkebrød med smør, baconost, salami, jarlsberg, geitost og nesquick oppå der igjen. Kjørt i mikroen såklart.

Spist og nytt det mange ganger. :)

Haha. Jaja. Folk har tydeligvis ulike smaksløker. :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...