Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Hvem som har den sangen der noen synger om at gammelt nabolag og noen skrømt? noen?

DUM DUM BOYS - HAGELANGS

takk!

Lenke til kommentar

Til diskusjonen om sjekkenettsteder så funker både sukker, skybyen, frodig.no og diskusjon.no. Spesielt førstnevnte er veldig, veldig bra, og lett verdt pengene.

Jeg har testa alle unntatt frodig.no, og fant sukker for full av eldre, desperate kvinner og menn, skybyen for full av fjortiser og diskusjon.no for håpløst. :p

Og etter å ha sjekka ut frodig.no, fant jeg ut at det ikke var noe for meg det heller.

Jobb var kos etter mange uker borte. sap kafé+

Holder du fortsatt til i Trondhjem forresten? Du er vel i Narvik nå, men ...

e: Fantastisk. Fikk ikke lagt inn Pro Tools siden versjonen jeg har er for gammel og krever Windows XP. :p

Har hatt suksess på samtlige nettsider. Men om du har det inntrykket av sukker så har du rar profil :p

Jeg har bodd mellom molde og kristiansund (folkehøgskole) i et år, og flytter til oslo om noen uker :)

Lenke til kommentar

Troika er satans verk. FYSJ. Hva har gele og sjokolade sammen å gjøre?! Nei, fysj.

Sjokolade skal heller ikke i kjøleskapet. Sjokoladister (eksperter altså) sier at den mister masse av smaken sin når den er kald. Såklart skal man ikke legge den i sola så den renner vekk heller. Men romtemperert er riktig.

Lenke til kommentar

Troika er satans verk. FYSJ. Hva har gele og sjokolade sammen å gjøre?! Nei, fysj.

Sjokolade skal heller ikke i kjøleskapet. Sjokoladister (eksperter altså) sier at den mister masse av smaken sin når den er kald. Såklart skal man ikke legge den i sola så den renner vekk heller. Men romtemperert er riktig.

Bringebærgele og sjokolade har alt med hverandre å gjøre!

På samme måte som at nugatti og bringebærsyltetøy er den perfekte kombinasjon.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...