Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Tenker hardt på ny mobil, men hva... :hmm:

HTC Sensation

Ville ha ventet til Sensation får S-OFF jeg (en åpen bootloader som gir deg root) slik at man kan få lagt inn en annen ROM en hel telefon stappet med bloatware (HTC SENSE) :shrug:

Men bryr du deg ikke om det og mangel på lite internminne og ikke ha mulighet til å flytte app til minnekort osv så go ahead :)

Kommer ikke til å kjøpe ny telefon før enten Google gir ut en ny Nexus-telefon (rykte) eller at HTC endelig får ut fingeren og ikke bare skryter av at de skal åpne bootloaderene på telefonene sine: http://thisismynext.com/2011/07/10/htc-promises-unlocked-bootloaders-sensation-evo-3d-september/

Lol...enda en faens edit: Kjøp en HTC Sensation, den får åpnet bootloader snart uansett, kanskje..HTC vil nok bruke litt tid uansett: FB

“We’re thrilled to announce today that software updates to support bootloader unlocking will begin rolling out in August for the global HTC Sensation, followed by the HTC Sensation 4G on T-Mobile USA and the HTC EVO 3D on Sprint. We’re in the testing phase for the unlocking capability now, and we expect it to be fully operational by early September for devices that have received the software updates. We’ll continue rolling out the unlocking capability over time to other devices as part of maintenance releases and new shipments.”

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HTC Sensation

Ville ha ventet til Sensation får S-OFF jeg (en åpen bootloader som gir deg root) slik at man kan få lagt inn en annen ROM en hel telefon stappet med bloatware (HTC SENSE) :shrug:

Men bryr du deg ikke om det og mangel på lite internminne så go ahead :)

Skjønner ikke. Dum det ned :p

Har aldri hatt touch-tlf, men filka litt med samboers Wave. Skal surfe, spille enkle spill og må være lett å skrive på. Har tenkt på Gallaxy sII, men tror det kanskje blir litt "overkill"

Lenke til kommentar

Wut. det var rart, lars!

Mmmurf :love:

mushmush :love:

Selv sikler jeg på kinesisk teknologi. Enten Huawei U8800 eller U9000. Klarer dog ikke bestemme meg, og innen jeg har fått penger nok til å kunne kjøpe meg mobil uten å uroe meg for noe som helst annet, så er det vel kommet noe nytt.

Lenke til kommentar

Wut. det var rart, lars!

Mmmurf :love:

mushmush :love:

Selv sikler jeg på kinesisk teknologi. Enten Huawei U8800 eller U9000. Klarer dog ikke bestemme meg, og innen jeg har fått penger nok til å kunne kjøpe meg mobil uten å uroe meg for noe som helst annet, så er det vel kommet noe nytt.

Jeg kjøpte U8800 ganske med en gang den kom og er fortsatt strålende fornøyd.

Kunne vært bedre kamera på den, men kamera er ikke noe jeg legger så mye vekt på så til mitt bruk er den midt i blinken :)

Lenke til kommentar

Det som stopper meg fra å kjøpe den er at jeg har hørt at den er skeptisk til visse hodetelefoner, og det ville vært kjipt å kjøpe seg mobil og så får jeg ikke god lyd fra mine kjære Bose QC15. :p

Oh well, fant MIDI-kabel og MBox2. Så blir det å enten fyre opp Fruity Loops eller prøve å få Pro Tools til å fungere med Win7. :p

Lenke til kommentar

Til diskusjonen om sjekkenettsteder så funker både sukker, skybyen, frodig.no og diskusjon.no. Spesielt førstnevnte er veldig, veldig bra, og lett verdt pengene.

Jeg har testa alle unntatt frodig.no, og fant sukker for full av eldre, desperate kvinner og menn, skybyen for full av fjortiser og diskusjon.no for håpløst. :p

Og etter å ha sjekka ut frodig.no, fant jeg ut at det ikke var noe for meg det heller.

Jobb var kos etter mange uker borte. sap kafé+

Holder du fortsatt til i Trondhjem forresten? Du er vel i Narvik nå, men ...

e: Fantastisk. Fikk ikke lagt inn Pro Tools siden versjonen jeg har er for gammel og krever Windows XP. :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...