Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eplefe!

Hvor kjøper du svart øyenskygge ?

Jeg har en jeg kjøpte hos h&m (hvit/svart). Den er ganske mørk men jeg vil ha svart! Har egentlig aldri kommet over en bra svart.

H&M sine kan du fukte, da blir de helt svarte. Kjøper av og til StarGazer sin sminke, den er veldig knallfarget (de har den eneste HELT røde og HELT grønne øyenskyggen jeg har kommet over). Stargazer, ManicPanic og Medusa har sinnsykt med kvalitet, og jævlig tøffe farger. Ellers så funker faktisk H&M sine veldig bra. Ellers kan du bruke øyesminke i stedet for øyeskygge. Nesten som maling. Det er helt svart, men hvor du får tak i det aner jeg ikke. Jeg shopper omtrent aldri IRL. *internettshopper*
Lenke til kommentar

Kult!

Har du erfaring med å bestille derifra?

OMG.

Nå ble jeg sjokkert: Boyd Leon Coddington, american hotrod på discovery er død, 63 år gammel. Snålt, jeg så på serien i dag(reprise), og lagde en tråd om programmet(rettere sagt han som snakker uten å bevege munnen) på et annet forum. Og så døde han, idag :cry:

Lenke til kommentar
Da skal jeg surfe litt på den siden. Elsker å sminke meg :thumbs:

Man ser det vel egentlig på avataren din, ja :p

----

Materialistiske jævelen som jeg er.. Jeg har nye høyttalere nå, som er finest :wee:

(Ja, jeg vil at en av dere nå skal spørre litt om de, slik at iPenisen min blir enda litt større =D)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...