Kibs Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Wee. Tråden døde. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Se så søt Nevrotica er med sminke, folkens! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Og hun drikker ikke saft. Det er alkohol. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg hikker. Jeg har hikket siden jeg begynte å krangle med underpants. jeg klarer ikke slutte å hikke. Det suger. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Et bra bilde må jeg si =3. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Ahh, minion *fiddle with hands* Jeg er så sliten at jeg vurderer å legge meg snart. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg hikker. Jeg har hikket siden jeg begynte å krangle med underpants. jeg klarer ikke slutte å hikke. Det suger. Det hjelper nesten alltid for meg om jeg trekker pusten dypt og holder den ganske lenge. Prøv, hvis du ikke har gjort det allerede. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Yay jeg kan handle billigere enn noen gang, dollaren har historisk bunnverdi Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Yay jeg kan handle billigere enn noen gang, dollaren har historisk bunnverdi Nei, så fint. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Eplefe! Hvor kjøper du svart øyenskygge ? Jeg har en jeg kjøpte hos h&m (hvit/svart). Den er ganske mørk men jeg vil ha svart! Har egentlig aldri kommet over en bra svart. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Eplefe!Hvor kjøper du svart øyenskygge ? Jeg har en jeg kjøpte hos h&m (hvit/svart). Den er ganske mørk men jeg vil ha svart! Har egentlig aldri kommet over en bra svart. H&M sine kan du fukte, da blir de helt svarte. Kjøper av og til StarGazer sin sminke, den er veldig knallfarget (de har den eneste HELT røde og HELT grønne øyenskyggen jeg har kommet over). Stargazer, ManicPanic og Medusa har sinnsykt med kvalitet, og jævlig tøffe farger. Ellers så funker faktisk H&M sine veldig bra. Ellers kan du bruke øyesminke i stedet for øyeskygge. Nesten som maling. Det er helt svart, men hvor du får tak i det aner jeg ikke. Jeg shopper omtrent aldri IRL. *internettshopper* Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Hm fukte ja. Det må jeg undersøke mer Du får gi meg en link om du kommer over en SVART øyenskygge på din shoppingrunde Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Hm fukte ja. Det må jeg undersøke mer Du får gi meg en link om du kommer over en SVART øyenskygge på din shoppingrunde http://www.stargazer-products.com/store.php?store=gothic Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Kult! Har du erfaring med å bestille derifra? OMG. Nå ble jeg sjokkert: Boyd Leon Coddington, american hotrod på discovery er død, 63 år gammel. Snålt, jeg så på serien i dag(reprise), og lagde en tråd om programmet(rettere sagt han som snakker uten å bevege munnen) på et annet forum. Og så døde han, idag Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Masse. Relativt rask leveranse, punktlig, ikke så jævlig dyrt, og FANTASTISKE produkter Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Da skal jeg surfe litt på den siden. Elsker å sminke meg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Da skal jeg surfe litt på den siden. Elsker å sminke meg Jeg elsker å sminke meg selv OG andre Det er så herlig at jeg vurderer å bruke litt av sparekontopengene for å ta et makeupartistkurs. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Da skal jeg surfe litt på den siden. Elsker å sminke meg Man ser det vel egentlig på avataren din, ja ---- Materialistiske jævelen som jeg er.. Jeg har nye høyttalere nå, som er finest (Ja, jeg vil at en av dere nå skal spørre litt om de, slik at iPenisen min blir enda litt større =D) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Materialistiske jævelen som jeg er.. Jeg har nye høyttalere nå, som er finest (Ja, jeg vil at en av dere nå skal spørre litt om de, slik at iPenisen min blir enda litt større =D) HVORDAN DA? =D Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 *spørrepå* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg