L4r5 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Dere kommer aldri til å se meg klage på at det er for varmt her i landet. Er det for varmt kler man av seg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jepp, jeg har ikke fått sove to dager på rad pga varmen også. Kunne aldri bodd i Sør-Europa Ehm, Air condition? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Dere kommer aldri til å se meg klage på at det er for varmt her i landet. Er det for varmt kler man av seg. Er du typen som går i bar overkropp på byen? Då bør du settes i gapestokk, det er nulltoleranse-tid! 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg sendte pakke til deg i dag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Air condition koster 5000 for 28kvm. Min leilighet er 45 kvm. Uaktuellt og ha på noe som er så bråkete når jeg sover også. Har ettroms leilighet så senga er bare i et hjørne i stua. Det står 2 air conditions inne på platekompaniet på kjøpesenteret, man merker bare at de er på når man går rett forbi eller står foran de. Merkes ikke det spøtt noen meter unna. Og de bråker mye også. Endret 28. juli 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Høst er kos når det stormer og man vandrer utendørs med Pink Floyd på øra og kamera i handa. Også kos fordi jeg får gaver og mange anledninger til å drikke meg dritings. ^^ Vår er kos fordi da kan jeg fortsatt sitte i sola uten å daue av varmen. Høst er nice fordi da er det mørkt ute uten at det er beinkaldt og snø overalt Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Dere kommer aldri til å se meg klage på at det er for varmt her i landet. Er det for varmt kler man av seg. Hva når man ikke har mer klær igjen? Overlvde tre uker i Malaysia, der var det 45+ på dagen, klarer Norge på strak arm nå. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Air condition koster 5000 for 28kvm. Min leilighet er 45 kvm. Uaktuellt og ha på noe som er så bråkete når jeg sover også. Det står 2 air conditions inne på platekompaniet på kjøpesenteret, man merker bare at de er på når man går rett forbi eller står foran de. Merkes ikke det spøtt noen meter unna. Og de bråker mye også. Jeg tenkte mer på at om du skulle flytte til sør-Europa, så investerer du såklart i en Air condition. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Er du typen som går i bar overkropp på byen? Då bør du settes i gapestokk, det er nulltoleranse-tid! Jeg er av typen som fint kan ta av meg skjorta/t-skjorta selv om jeg er i gågata på byen ja. Men skal jeg inn i noen butikker eller noe så tar jeg den på meg igjen. Vet ikke hvorfor, men akkurat der innbiller hodet mitt seg at det er en forkjell. Jeg sendte pakke til deg i dag. Weeeeeeeeeeee! Danke! Hva når man ikke har mer klær igjen? Man bader. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Det er ekkelt når folk handler uten skjorte Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Det er ekkelt når folk handler uten skjorte I Asia fikk jeg kjeft av natives fordi jeg gikk med t-skjorte og shorts Normal bekledning var visst langbukse, langermet skjorte osv. Selv om det var 40 grader Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 De går jo i langbukse og langermete skjorter i Afrika også. Og i midtøsten. Er bare vi nordboere som absolutt skal gå mest mulig nakne i utlandet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Det er ekkelt når folk handler uten skjorte Hva med de som går på butikken kun iført speedo. DET er nasty det. Spesielt siden gjerne er middelaldrene menn med litt pondus som bruker speedo i utgangspunktet. Lenke til kommentar
papirkutt Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Herregud jeg har drukket 5 koppet kaffe i dag og ingenting *gjesp* Spis noe? har spist fiskekaker og potetmos, tror det blir tidlig seng i dag! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Det er ekkelt når folk handler uten skjorte Kommer ann på hvem det er. YES, endelig fått samsung galaxu sII, nr 2 (2 nummere) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Air condition koster 5000 for 28kvm. Min leilighet er 45 kvm. Uaktuellt og ha på noe som er så bråkete når jeg sover også. Har ettroms leilighet så senga er bare i et hjørne i stua. Det står 2 air conditions inne på platekompaniet på kjøpesenteret, man merker bare at de er på når man går rett forbi eller står foran de. Merkes ikke det spøtt noen meter unna. Og de bråker mye også. Jeg hadde AC på et 10-12 kvm stort rom. For å si det sånn. Det var et must. Om sommeren var gjennomsnittstemperaturen på rommet mitt 35 varmegrader. :| Greit, jeg hadde PC-en på, så uten den hadde jeg nok vært nede i 28 grader, mne likevel. :| Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Det er ekkelt når folk handler uten skjorte Hva med de som går på butikken kun iført speedo. DET er nasty det. Spesielt siden gjerne er middelaldrene menn med litt pondus som bruker speedo i utgangspunktet. Så en middelaldrende dame i altfor liten t-skjorte idag og truse! Så mer enn jeg ville :S Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Det er ekkelt når folk handler uten skjorte Som Bundy sier, det kommer mye an på. Av og til kommer det toppløse sikleobjekter inn (av begge kjønn). Da har jeg absolutt ingenting i mot det. Men når det kommer nasty ass spyobjekter inn (av begge kjønn), da er jeg sterkt i mot topless shopping. Høst er kos når det stormer og man vandrer utendørs med Pink Floyd på øra og kamera i handa. Også kos fordi jeg får gaver og mange anledninger til å drikke meg dritings. ^^ Vår er kos fordi da kan jeg fortsatt sitte i sola uten å daue av varmen. Høst er nice fordi da er det mørkt ute uten at det er beinkaldt og snø overalt Våren her oppe varer rundt 1,5 måned. Høsten varer i det minste de 3 månedene den skal. Vel, stort sett i alle fall. Av og til har vi Indian Summer i september. Det er . Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Kjenner meg litt skitten. Poster bilder av meg selv i trusa på internett i hytt og pine. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Kjenner meg litt skitten. Poster bilder av meg selv i trusa på internett i hytt og pine. Jeg leste dette "Jeg poster bilder av meg selv i skittne truser på internett i hytt og pine" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg