Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yayy, ENDA en jævla natt uten å sove. Sitter og gjesper og er stuptrøtt hele tiden, men legger jeg meg sovner jeg aldri og står opp igjen.

La meg "tidlig" inatt for å få med meg de mørke timene ute, men neida..opp igjen i 5-tida og så på TV et par timer, la meg, og sovna ikke..10 timer i senga uten å sove er slitsomt..gidder knapt å spise. Bah..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Aner ikke. Orker bare ingenting. Igår ettermiddag gikk jeg ut et par timer og rusla rundt. Ble våken på kvelden, men la meg likevel 01:30 etter litt gaming. Og fikk ikke sove. Samme greia dagen før, bare at jeg la meg på morgenen og ble holdt våken hele formiddagen av bråk utenfor blokka.

Tar knekken på viljen å bruke de siste 4 dagene av ferien på å gå rundt som en zombie og vente på å kunne sove :(

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det er alt for varmt å sykle! Syklet hjem fra byen og er utslitt som faen. Vanligvis så føles det godt å ta den sykkelturen, litt mosjon. På det siste stykket hjem nå måtte jeg gå av sykkelen fordi jeg var redd jeg skulle tippe over og daue av utmattelse.

Lenke til kommentar

Bør man ikke stort sett alltid være glad for at man ikke er i Russland? Med unntak hvis man labber rundt i områder som har vært forlatt siden kommunismens fall ofc

Det spørs helt på ens omstendigheter. Jeg kjenner folk som frivillig har flyttet til Russland fra Norge i forretningsøyemed og trives veldig godt der borte.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...