Bruker-33331 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Lavangen..haha,det forklarer litt. Hahah... You and i are at war now! Lavangen er det nydeligste stedet ever Du er vel hare sjalu siden du kommer fra ekle sortland Stavanger, 3. september. www.rxr.no In other words: [01:01] <BBundy> zap [01:12] <BBundy> siden eer oppe igjen [01:13] <BBundy> clvn, clvn_fap , Naguz Datasmurf gå ut av rommet i 5 min [01:13] <BBundy> clvn, clvn_fap , Naguz Datasmurf gå ut av rommet i 5 min [01:13] <BBundy> clvn, clvn_fap , Naguz Datasmurf gå ut av rommet i 5 min [01:13] <BBundy> clvn, clvn_fap , Naguz Datasmurf gå ut av rommet i 5 min SPAM! Og da blir det lammekjøtt i morgen Selvskutt. Endret 28. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Nesj, er vel på tide å legge seg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Pft, 11 min side du posta og du lurker enda i tråden? I call your bluff natta,im off to bed. Endret 28. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Lavangen..haha,det forklarer litt. Hahah... You and i are at war now! Lavangen er det nydeligste stedet ever Du er vel hare sjalu siden du kommer fra ekle sortland Ofc, er sjalu på alle som ikke er ifra Sortland Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 2 timer til jeg skal på skolen og bli ferdig med mattekurset Så er det rett ned til Mjøsa og fiske, siden været ikke ser så gærnt ut i dag Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Skriver norske media om noe som helst sannet en ABB for tiden egentlig? Hver eneste satans nettavis er overfylt med hele greia. Jebus.. Hele verden har stoppet opp, de lager ikke spennende nyheter enda. Trodde du viste dette? Trøtt -.- Må dra på jobb om ti minutter Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Rosa og nydusjet og tenkte det kanskje var på tide å gjøre seg klart til å gå, pakke ferdig og pusse tenna osv. Så er det fortsatt 3 kvarter til jeg må gå Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Kim skjønte nåførsta hvem jeg var, jeg må inrømme at jeg lo litt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Kim skjønte nåførsta hvem jeg var, jeg må inrømme at jeg lo litt. Ikke mobb Gå å legg deg ditt fyllesvin Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Kim skjønte nåførsta hvem jeg var, jeg må inrømme at jeg lo litt. Ikke mobb Gå å legg deg ditt fyllesvin Pfft, hadde ikke jeg vært et fyllesvin å vært oppe nå hadde ikke du fått en sånnen koselig samtale! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Kim skjønte nåførsta hvem jeg var, jeg må inrømme at jeg lo litt. Ikke mobb Gå å legg deg ditt fyllesvin Pfft, hadde ikke jeg vært et fyllesvin å vært oppe nå hadde ikke du fått en sånnen koselig samtale! Sant det Lenke til kommentar
Coltiefication Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Nå har jeg vært alt for våken alt for lenge! Lurer på om jeg skal prøve å sove nå eller om jeg skal kjøre på resten av dagen også! God morgen alle dere herlige mennesker! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Nå har jeg vært alt for våken alt for lenge! Lurer på om jeg skal prøve å sove nå eller om jeg skal kjøre på resten av dagen også! God morgen alle dere herlige mennesker! Gjorde det igår. Var aldeles ikke verdt det. Lenke til kommentar
Coltiefication Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Nå har jeg vært alt for våken alt for lenge! Lurer på om jeg skal prøve å sove nå eller om jeg skal kjøre på resten av dagen også! God morgen alle dere herlige mennesker! Gjorde det igår. Var aldeles ikke verdt det. Jeg prøver å sove så får vi se hvordan det går. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Nå har jeg vært alt for våken alt for lenge! Lurer på om jeg skal prøve å sove nå eller om jeg skal kjøre på resten av dagen også! God morgen alle dere herlige mennesker! Gjorde det igår. Var aldeles ikke verdt det. Jeg prøver å sove så får vi se hvordan det går. lurt. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 ja, det frister mest akkurat nå egentlig, men så er man på jobb.. God morgen folkens! Lenke til kommentar
InnFjording Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 God morgen ja, noken som fremdeles er i arbeid ser eg Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Mye greiere å trygdesnylte. 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 hallo ja. jeg våkna kl 8 og da var gløvet mitt fritt for ting. våkna igjen nå, og nå står det stabler med tegneserier som egentlig skal være i hylla mi. jeg har tydeligvis tatt de ut og satt de på gølvet i søvne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg