ZenMuch Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 HAhah! Jeg sporte han om jeg fikk ta på håret hans, han sa greit hvis han fikk ta på puppen min. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 HAhah! Jeg sporte han om jeg fikk ta på håret hans, han sa greit hvis han fikk ta på puppen min. Ha-ha, da ignorerer jeg dreads. Skal nok finne andre grunner. Som bare det at jeg kommer på besøk og drikker med deg igjen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Lavangen..haha,det forklarer litt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Vil heller si det forklarer en hel del. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Mente Mikkel, men kan ta deg i samme slengen. Jeg skal rock out with my cock out på Pendulum. Hvor/når? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Stavanger, 3. september. www.rxr.no In other words: [01:01] <BBundy> zap [01:12] <BBundy> siden eer oppe igjen [01:13] <BBundy> clvn, clvn_fap , Naguz Datasmurf gå ut av rommet i 5 min [01:13] <BBundy> clvn, clvn_fap , Naguz Datasmurf gå ut av rommet i 5 min [01:13] <BBundy> clvn, clvn_fap , Naguz Datasmurf gå ut av rommet i 5 min [01:13] <BBundy> clvn, clvn_fap , Naguz Datasmurf gå ut av rommet i 5 min SPAM! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 HAhah! Jeg sporte han om jeg fikk ta på håret hans, han sa greit hvis han fikk ta på puppen min. Ha-ha, da ignorerer jeg dreads. Skal nok finne andre grunner. Som bare det at jeg kommer på besøk og drikker med deg igjen. Ja jeg venter på deg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 HAhah! Jeg sporte han om jeg fikk ta på håret hans, han sa greit hvis han fikk ta på puppen min. Ha-ha, da ignorerer jeg dreads. Skal nok finne andre grunner. Som bare det at jeg kommer på besøk og drikker med deg igjen. Ja jeg venter på deg Mulig jeg kommer en tur i august. Om jeg må til Levanger for psykolog, så er oddsen stor for at jeg bare tar toget opp til Steinkjer etterpå og hilser på gamle kjente, mersom. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Stavanger, 3. september. www.rxr.no In other words: [01:01] <BBundy> zap [01:12] <BBundy> siden eer oppe igjen [01:13] <BBundy> clvn, clvn_fap , Naguz Datasmurf gå ut av rommet i 5 min [01:13] <BBundy> clvn, clvn_fap , Naguz Datasmurf gå ut av rommet i 5 min [01:13] <BBundy> clvn, clvn_fap , Naguz Datasmurf gå ut av rommet i 5 min [01:13] <BBundy> clvn, clvn_fap , Naguz Datasmurf gå ut av rommet i 5 min SPAM! Back in the days... Ikke si det er stygg flashlyd på rxr.no? Anlegget står høyt på, og muting fungerer dårlig. Kjæresten sover fem meter fra høyttalerne Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Har ikke hørt noe stygg flashlyd når jeg går inn der i alle fall. Jeg ble sykt fysen på å game BFV. o_O Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 HAhah! Jeg sporte han om jeg fikk ta på håret hans, han sa greit hvis han fikk ta på puppen min. Ha-ha, da ignorerer jeg dreads. Skal nok finne andre grunner. Som bare det at jeg kommer på besøk og drikker med deg igjen. Ja jeg venter på deg Mulig jeg kommer en tur i august. Om jeg må til Levanger for psykolog, så er oddsen stor for at jeg bare tar toget opp til Steinkjer etterpå og hilser på gamle kjente, mersom. Lover deg at du ska få ta på puppen min hvis du kommer til Steinkjer. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Nei, stakk ned for en sigg og wii. Later Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Nurk, min Nurk! NURK! DataJenny! Endret 28. juli 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Pendulum, Robyn og Kaisers.. Egentlig de eneste som frister, ikke nok til å dra meg til Stavanger =P Pendulum er forresten fantastisk bra live, en av de bedre konsertene jeg har opplevd. Skulle ønske jeg så de da Hold Your Colour kom... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Jeg drar for alt unntatt Admiral P, 50 Cent, Tønes og Overthrow. Endret 28. juli 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Hederpederpderpderpderp... 4 timer igjen..=\ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Omnom. Gikk for mat. Ei skive med leverpostei og agurk, ei med pepperoni og ost og to med kalkun og ost. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Til hva? Søvn, herlig befriende søvn. Skriver norske media om noe som helst sannet en ABB for tiden egentlig? Hver eneste satans nettavis er overfylt med hele greia. Jebus.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg