TheKims Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Da har man sett 10 episoder av Game of Thrones. Akkurat når det blir mest spennende er det selfølgelig slutt Får nok finne en annen serie å følge med på frem til sesong 2 kommer ut. Eller du kan bestille bøkene og få vite mer? Neh, man får ikke sett tits når man leser bøkene Dessuten er jeg ikke noe lesehest akkurat. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Sjur: Hvordan går det med dama fra Haugesund eller hvor det var? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Knarker-utseende? HÆ HÆ HÆ?!?! HÆ?! Neida. Fernet og ICE er könig det. I går var faktisk første gang jeg smakte hjemmebrent, not my thang! Nei, kola-utseendet. <3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Han sa han ville beføle mine fagre bryster. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 <3 Da er dreads og poser undr øyne bedre, såklart stoner ^^ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Da er dreads og poser undr øyne bedre, såklart stoner ^^ Stoner er fett. Snorter er douche Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ja. TV-serien er basert på bøkene. Dette har selv jeg fått med meg. Det er ikke det samme som at det er en sammenheng. Se på true blood. Jeg har lest bøkene, og jeg kommer til å få grå hår mens jeg venter på sesong 6 av tv-serien og utover. Jeg skjønner mange av forandringene de har gjort, men enkelte er sånn. "waaaaaaait. Waaaaaait. *dobbeltsjekke at jeg ser på riktig tv-serie*. Huh.# Neh, man får ikke sett tits når man leser bøkene Dessuten er jeg ikke noe lesehest akkurat. Lydbøker. <3Jeg hører knapt musikk lengre. Alt av lyd jeg har lagret er lydbøker, omtrent. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Han sa han ville beføle mine fagre bryster. Vent litt... Er du hunnkjønn? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Da er dreads og poser undr øyne bedre, såklart stoner ^^ Stoner er fett. Snorter er douche Jeg bor i nord, ofc skal jeg ha dreads (hence mitt lange hår) Bare for å provosere og skape avsky. Dimmu borgir - lepers <3 Endret 27. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg bor i nord, ofc skal jeg ha dreads (hence mitt lange hår) Bare for å provosere og skape avsky. Jeg savner dreadsa mine Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Sjur: Hvordan går det med dama fra Haugesund eller hvor det var? Ålesund. Ikke svart a. Ja. TV-serien er basert på bøkene. Dette har selv jeg fått med meg. Det er ikke det samme som at det er en sammenheng. Se på true blood. Jeg har lest bøkene, og jeg kommer til å få grå hår mens jeg venter på sesong 6 av tv-serien og utover. Jeg skjønner mange av forandringene de har gjort, men enkelte er sånn. "waaaaaaait. Waaaaaait. *dobbeltsjekke at jeg ser på riktig tv-serie*. Huh.# Ah, jo jo, men ja. Det er en sammenheng. Det samme skjer i serien som i bok én, i alle fall frem til episode 6, som er det lengste jeg så. Bøkene beskriver sexen bedre enn serien gjør, merkelig nok. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Han sa han ville beføle mine fagre bryster. Vent litt... Er du hunnkjønn? Jeg er litt av hvert. Alt til sin tid. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg kaster meg i seng nå, i frykt for å våkna av at jeg blir brukt som klatrestativ klokka 5-6 om morran. Nightynighty. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Jeg bor i nord, ofc skal jeg ha dreads (hence mitt lange hår) Bare for å provosere og skape avsky. Jeg savner dreadsa mine En ting som provoserer meg, nykterfolk som har dreads. Man går bort og spør om pot og de kjefter på deg .P Endret 27. juli 2011 av Bundy 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Herregud, jeg har faktisk ferie nå. Uvirkelig, Har hatt fem dager fri de siste 9 månedene, så var på tide Så nå blir det et ganske sinnsykt rush de neste 11 dagene! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ålesund. Ikke svart a. Okay? Trodde du kom til å spamme a ned med en gang Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 BBL. Team fortress 2 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ah, jo jo, men ja. Det er en sammenheng. Det samme skjer i serien som i bok én, i alle fall frem til episode 6, som er det lengste jeg så. Bøkene beskriver sexen bedre enn serien gjør, merkelig nok. Jeg husker ikke episodetall, men han fyren på taket som "meets the dawn" blir jo nevnt som Erics maker. Erics maker har en STOR rolle om en del bøker. Jeg er så nyskjerrig på hva de skal gjøre da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Dreads er det jo kun avskum og andre raringer som har. Sier seg selv. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 En ting som provoserer meg, nykterfolk som har dreads. Ehh, var det ment som et hint? Dreads er det jo kun avskum og andre raringer som har. Sier seg selv. Du har jo fatters Mastercard som skjold mot dem Jeg er litt av hvert. Alt til sin tid. Jeg står over 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg