Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Da har man sett 10 episoder av Game of Thrones. Akkurat når det blir mest spennende er det selfølgelig slutt :(

Får nok finne en annen serie å følge med på frem til sesong 2 kommer ut.

Eller du kan bestille bøkene og få vite mer? :D

Neh, man får ikke sett tits når man leser bøkene :p Dessuten er jeg ikke noe lesehest akkurat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja. TV-serien er basert på bøkene.

Dette har selv jeg fått med meg. Det er ikke det samme som at det er en sammenheng. Se på true blood. Jeg har lest bøkene, og jeg kommer til å få grå hår mens jeg venter på sesong 6 av tv-serien og utover. Jeg skjønner mange av forandringene de har gjort, men enkelte er sånn. "waaaaaaait. Waaaaaait. *dobbeltsjekke at jeg ser på riktig tv-serie*. Huh.#

Neh, man får ikke sett tits når man leser bøkene :p Dessuten er jeg ikke noe lesehest akkurat.

Lydbøker. <3

Jeg hører knapt musikk lengre. Alt av lyd jeg har lagret er lydbøker, omtrent.

Lenke til kommentar

Sjur: Hvordan går det med dama fra Haugesund eller hvor det var?

Ålesund. Ikke svart a. :p

Ja. TV-serien er basert på bøkene.

Dette har selv jeg fått med meg. Det er ikke det samme som at det er en sammenheng. Se på true blood. Jeg har lest bøkene, og jeg kommer til å få grå hår mens jeg venter på sesong 6 av tv-serien og utover. Jeg skjønner mange av forandringene de har gjort, men enkelte er sånn. "waaaaaaait. Waaaaaait. *dobbeltsjekke at jeg ser på riktig tv-serie*. Huh.#

Ah, jo jo, men ja. Det er en sammenheng. Det samme skjer i serien som i bok én, i alle fall frem til episode 6, som er det lengste jeg så. :p

Bøkene beskriver sexen bedre enn serien gjør, merkelig nok.

Lenke til kommentar

Jeg bor i nord, ofc skal jeg ha dreads (hence mitt lange hår)

Bare for å provosere og skape avsky.

Jeg savner dreadsa mine :hm:

En ting som provoserer meg, nykterfolk som har dreads.

Man går bort og spør om pot og de kjefter på deg .P

Endret av Bundy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ah, jo jo, men ja. Det er en sammenheng. Det samme skjer i serien som i bok én, i alle fall frem til episode 6, som er det lengste jeg så. :p

Bøkene beskriver sexen bedre enn serien gjør, merkelig nok.

Jeg husker ikke episodetall, men han fyren på taket som "meets the dawn" blir jo nevnt som Erics maker. Erics maker har en STOR rolle om en del bøker. Jeg er så nyskjerrig på hva de skal gjøre da.

Lenke til kommentar

En ting som provoserer meg, nykterfolk som har dreads.

Ehh, var det ment som et hint?

Dreads er det jo kun avskum og andre raringer som har.

Sier seg selv.

Du har jo fatters Mastercard som skjold mot dem :roll:

Jeg er litt av hvert. Alt til sin tid. :innocent:

Jeg står over :p

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...