Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Filippinene & Malaysia eller Colombia & Venezuela neste sommer? Inb4 Kevin: "COLOMBIA FOR FAEN! MASSE KNARK!!!" Vil du ha kone eller vil du ha knark? Fikk da nokså mange konetilbud i sør-øst Asia i år. De greide jeg å motstå med glans, ingen liten Thaidame med meg hjem ennå. De spør deg helt random på gata om de kan være med deg hjem til Norge, ganske sykt. Knark, doubt it. Jeg har alltid vært en Streit Streitesen. Ja, jeg mistenker deg for å tyste på meg, og ikke doraldo. But who knows. edit: jeg slapp unna tho Endret 27. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Overrøykt laks er foresten tidenes beste ølsnacks. Faen, den kombinasjonen har ikke slått meg en gang. Må prøves! Prøv laks i en hurtigmikser sammen med en liter pils. Drikk det. Så tenker du ikke på den kombinasjonen mere Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Knark, doubt it. Jeg har alltid vært en Streit Streitesen. Right, derfor du ruser deg opp på Smirnoff Ice hver helg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg ser liksom ikke for meg deg som streit. Mer som en fester med de høye herrer og snorter kola for alle penga, mens du sitter i et slitent vrak fra mellomkrigstida på vei til en eller annen luguber jungelstat. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ja, jeg mistenker deg for å tyste på meg, og ikke doraldo. But who knows. edit: jeg slapp unna tho Kevin daaaa, jeg er ingen tyster <3 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Prøv laks i en hurtigmikser sammen med en liter pils. Drikk det. Så tenker du ikke på den kombinasjonen mere Overrøykt laks kan ikke drikkes. Den skal snackses. Eller noe sånt. Og det ER nam. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ja, jeg mistenker deg for å tyste på meg, og ikke doraldo. But who knows. edit: jeg slapp unna tho Kevin daaaa, jeg er ingen tyster <3 grrr. så det var deg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ja, jeg mistenker deg for å tyste på meg, og ikke doraldo. But who knows. edit: jeg slapp unna tho Kevin daaaa, jeg er ingen tyster <3 grrr. så det var deg Faktisk ikke. Tuller ikke. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg troller, læreren vår sa det var doralo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Foresten, b-real. Når jeg facebook-snoker, er det din rumpe jeg finner på profilen din? x) Rumpe? Say what? O.o Du tenker på bildet med meg og buster(katten)? Ahahahaa..ja da er det vel min rumpe I guess. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg ser liksom ikke for meg deg som streit. Mer som en fester med de høye herrer og snorter kola for alle penga, mens du sitter i et slitent vrak fra mellomkrigstida på vei til en eller annen luguber jungelstat. Vet ikke om det er positivt eller negativt at du ser for deg meg som snorter kola. Skriver jeg virkelig så mye kødd her? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ja, det bildet. Første jeg så når jeg åpnet profilen var en rumpestump. Du har pene hender, foresten. /stalker mode Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg ser liksom ikke for meg deg som streit. Mer som en fester med de høye herrer og snorter kola for alle penga, mens du sitter i et slitent vrak fra mellomkrigstida på vei til en eller annen luguber jungelstat. Vet ikke om det er positivt eller negativt at du ser for deg meg som snorter kola. Skriver jeg virkelig så mye kødd her? Du ser ut som typen til å gjøre det, sånn utseendemessig sett. Jeg vet jo at du bare inntar merkelige saker som Smirnoff Ice og Fernet Branca (eller hva søren det er for slags motbydelige saker du drikker). Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg ser liksom ikke for meg deg som streit. Mer som en fester med de høye herrer og snorter kola for alle penga, mens du sitter i et slitent vrak fra mellomkrigstida på vei til en eller annen luguber jungelstat. Vet ikke om det er positivt eller negativt at du ser for deg meg som snorter kola. Skriver jeg virkelig så mye kødd her? Du ser ut som typen til å gjøre det, sånn utseendemessig sett. Jeg vet jo at du bare inntar merkelige saker som Smirnoff Ice og Fernet Branca (eller hva søren det er for slags motbydelige saker du drikker). de er bare bra når man blander GHB oppi. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Er det noen jeg virkelig ikke klarer å respektere, så er det folk som doper seg, og skryter av det i etterkant! Det er ikke kult, det er ikke lovlig. Er en grunn til at dritet er forbudt i Norge. 3 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 de er bare bra når man blander GHB oppi. Og serverer til mindreårige? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg ser liksom ikke for meg deg som streit. Mer som en fester med de høye herrer og snorter kola for alle penga, mens du sitter i et slitent vrak fra mellomkrigstida på vei til en eller annen luguber jungelstat. Vet ikke om det er positivt eller negativt at du ser for deg meg som snorter kola. Skriver jeg virkelig så mye kødd her? Du ser ut som typen til å gjøre det, sånn utseendemessig sett. Jeg vet jo at du bare inntar merkelige saker som Smirnoff Ice og Fernet Branca (eller hva søren det er for slags motbydelige saker du drikker). de er bare bra når man blander GHB oppi. Fuck GHB, jeg blander heller tjall i kaker og te. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg ser liksom ikke for meg deg som streit. Mer som en fester med de høye herrer og snorter kola for alle penga, mens du sitter i et slitent vrak fra mellomkrigstida på vei til en eller annen luguber jungelstat. Vet ikke om det er positivt eller negativt at du ser for deg meg som snorter kola. Skriver jeg virkelig så mye kødd her? Du ser ut som typen til å gjøre det, sånn utseendemessig sett. Knarker-utseende? HÆ HÆ HÆ?!?! HÆ?! Neida. Fernet og ICE er könig det. I går var faktisk første gang jeg smakte hjemmebrent, not my thang! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Knarker-utseende? HÆ HÆ HÆ?!?! HÆ?! Neida. Fernet og ICE er könig det. I går var faktisk første gang jeg smakte hjemmebrent, not my thang! Nei, kola-utseendet. Deg om det. Fernet får meg til å tenke på den gærne onkelen i "Terkel i Knipe" og Smirnoff Ice og annen rusbrus er så søtt at jeg bare blir kvalm. HB kan være bra, men stort sett er kvaliteten heller laber. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ja, det bildet. Første jeg så når jeg åpnet profilen var en rumpestump. Du har pene hender, foresten. /stalker modeJo takk.Ser man bort ifra alle de jævla småsårene jeg til en hver tid har så. Høy smerteterskel+røykehender ftw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg