Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Filippinene & Malaysia eller Colombia & Venezuela neste sommer?

Inb4 Kevin: "COLOMBIA FOR FAEN! MASSE KNARK!!!"

Vil du ha kone eller vil du ha knark?

Fikk da nokså mange konetilbud i sør-øst Asia i år. De greide jeg å motstå med glans, ingen liten Thaidame med meg hjem ennå. De spør deg helt random på gata om de kan være med deg hjem til Norge, ganske sykt.

Knark, doubt it. Jeg har alltid vært en Streit Streitesen.

Ja, jeg mistenker deg for å tyste på meg, og ikke doraldo.

But who knows.

edit: jeg slapp unna tho

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Overrøykt laks er foresten tidenes beste ølsnacks.

Faen, den kombinasjonen har ikke slått meg en gang. Må prøves! :D

Prøv laks i en hurtigmikser sammen med en liter pils. Drikk det. Så tenker du ikke på den kombinasjonen mere :)

Lenke til kommentar

Jeg ser liksom ikke for meg deg som streit. Mer som en fester med de høye herrer og snorter kola for alle penga, mens du sitter i et slitent vrak fra mellomkrigstida på vei til en eller annen luguber jungelstat. :p

Vet ikke om det er positivt eller negativt at du ser for deg meg som snorter kola.

Skriver jeg virkelig så mye kødd her?

Lenke til kommentar

Jeg ser liksom ikke for meg deg som streit. Mer som en fester med de høye herrer og snorter kola for alle penga, mens du sitter i et slitent vrak fra mellomkrigstida på vei til en eller annen luguber jungelstat. :p

Vet ikke om det er positivt eller negativt at du ser for deg meg som snorter kola.

Du ser ut som typen til å gjøre det, sånn utseendemessig sett.

Jeg vet jo at du bare inntar merkelige saker som Smirnoff Ice og Fernet Branca (eller hva søren det er for slags motbydelige saker du drikker).

Lenke til kommentar

Jeg vet jo at du bare inntar merkelige saker som Smirnoff Ice og Fernet Branca (eller hva søren det er for slags motbydelige saker du drikker).

de er bare bra når man blander GHB oppi.

Lenke til kommentar

de er bare bra når man blander GHB oppi.

Fuck GHB, jeg blander heller tjall i kaker og te.

Lenke til kommentar

Knarker-utseende? HÆ HÆ HÆ?!?! HÆ?!

Neida. Fernet og ICE er könig det. I går var faktisk første gang jeg smakte hjemmebrent, not my thang!

Lenke til kommentar

Knarker-utseende? HÆ HÆ HÆ?!?! HÆ?!

Neida. Fernet og ICE er könig det. I går var faktisk første gang jeg smakte hjemmebrent, not my thang!

Nei, kola-utseendet.

Deg om det. Fernet får meg til å tenke på den gærne onkelen i "Terkel i Knipe" og Smirnoff Ice og annen rusbrus er så søtt at jeg bare blir kvalm. :p

HB kan være bra, men stort sett er kvaliteten heller laber.

Lenke til kommentar
Ja, det bildet. Første jeg så når jeg åpnet profilen var en rumpestump. Du har pene hender, foresten. /stalker mode
Jo takk.

Ser man bort ifra alle de jævla småsårene jeg til en hver tid har så. Høy smerteterskel+røykehender ftw!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...