Datasmurf Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Og jeg deg. Til og med i edru tilstand. <3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 breal: agreed. Hvordan kunne jeg glemme megadeth?! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Makrell i tomat med majones er dritgodt. Men ikke uten tomat. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Filippinene & Malaysia eller Colombia & Venezuela neste sommer? Inb4 Kevin: "COLOMBIA FOR FAEN! MASSE KNARK!!!" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 På Fillipinene kidnapper de bare turister og krever løsepenger..dropp det. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Filippinene & Malaysia eller Colombia & Venezuela neste sommer? Inb4 Kevin: "COLOMBIA FOR FAEN! MASSE KNARK!!!" Colombia & Venezuela. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Filippinene & Malaysia eller Colombia & Venezuela neste sommer? Inb4 Kevin: "COLOMBIA FOR FAEN! MASSE KNARK!!!" Peru har mest kokain nå, btw Jeg var der en liten tur Aldri smakt bedre ^^ ble spinnvill av en liten liner Megadeth - hangar 18 EDIT: JEG KAN ALDRI TILGI MEG SELV. Hadde glemt MEGADETH A Tout Le Monde helt :O (originalen)(den som går saktere i introen) http://www.youtube .com/watch?v=aU-dKoFZT0A&feature=related Endret 27. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Makrell <3Værre pålegg skal man lete lenge etter. Det kan jeg si meg enig i. Men så syns ikke jeg at fisk, uansett type, har noe på skiva å gjøre, da. Inkludert laks. Men bedre steikefisk enn makrell finnes ikke. <3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Makrell <3Værre pålegg skal man lete lenge etter. Det kan jeg si meg enig i. Men så syns ikke jeg at fisk, uansett type, har noe på skiva å gjøre, da. Inkludert laks. Men bedre steikefisk enn makrell finnes ikke. <3 Røyka laks (selvfisket) på brødskiva er like bra som sex. Min favoritt. Laks slår ALT.(jeg er nordlending tho) Endret 27. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Laksen for seg, og skiva for seg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Laksen for seg, og skiva for seg. Du liker ikke laks som er selvfisket, selvrøyka, og salt og digg? Jeg må sende deg noe laks ser det ut som. Du kommer til å bli solgt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg er oppvokst på Fedje. Hjørnestensbedriften vår drev med laks, driver også forsåvidt. Både mamma og pappa jobbet der, tidligere. Jeg kan laks. Jeg elsker laks. Men det har absolutt ingenting på brødskiva å gjøre. Ødelegge god laks på det viset. Overrøykt laks er foresten tidenes beste ølsnacks. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Filippinene & Malaysia eller Colombia & Venezuela neste sommer? Inb4 Kevin: "COLOMBIA FOR FAEN! MASSE KNARK!!!" Vil du ha kone eller vil du ha knark? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Laks på brødskive er jo rett og slett himmelsk. Kjøpte et parti her for ikke så lenge siden @Coop Mega og det forsvant vel iløpet av dagen...klarte ikke å motstå fristelsen =( Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Filippinene & Malaysia eller Colombia & Venezuela neste sommer? Inb4 Kevin: "COLOMBIA FOR FAEN! MASSE KNARK!!!" Vil du ha kone eller vil du ha knark? Evt. En kone på knark.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Laks på brødskive er jo rett og slett himmelsk. Kjøpte et parti her for ikke så lenge siden @Coop Mega og det forsvant vel iløpet av dagen...klarte ikke å motstå fristelsen =( Damn right my fuzzy friend! Det gjør det verdt å spise brødskiver (spiser bare varmmat normalt) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Overrøykt laks er foresten tidenes beste ølsnacks. Faen, den kombinasjonen har ikke slått meg en gang. Må prøves! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Filippinene & Malaysia eller Colombia & Venezuela neste sommer? Inb4 Kevin: "COLOMBIA FOR FAEN! MASSE KNARK!!!" Vil du ha kone eller vil du ha knark? Fikk da nokså mange konetilbud i sør-øst Asia i år. De greide jeg å motstå med glans, ingen liten Thaidame med meg hjem ennå. De spør deg helt random på gata om de kan være med deg hjem til Norge, ganske sykt. Knark, doubt it. Jeg har alltid vært en Streit Streitesen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Foresten, b-real. Når jeg facebook-snoker, er det din rumpe jeg finner på profilen din? x) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg