Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Norvegia har en mild og behagelig smak. Om du sier det smaker ingenting, viser bare egentlig at du ikke har fungerende smaksløker. :p

Pff. Det er den milde smaken som gjør at de ikke smaker noe.

Jeg elsker jo ost som lukter helt jævlig. Jo verre den lukter, jo bedre smaker den. :wee:

Unntaket er gammelost og slike sære, italienske og franske oster fylt med fluer og larver. Det klarer ikke engang jeg å få i meg.

Jeg liker egentlig First Price-osten best, for den smaker minst ost. :ph34r: Akkurat som at jeg liker skummet melk best, for det smaker minst melk.

Er nå egentlig det ost i det hele tatt? Er det ikke mer eller mindre 27% plast og så osteerstatning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Norvegia har en mild og behagelig smak. Om du sier det smaker ingenting, viser bare egentlig at du ikke har fungerende smaksløker. :p

Pff. Det er den milde smaken som gjør at de ikke smaker noe.

Jeg elsker jo ost som lukter helt jævlig. Jo verre den lukter, jo bedre smaker den. :wee:

Unntaket er gammelost og slike sære, italienske og franske oster fylt med fluer og larver. Det klarer ikke engang jeg å få i meg.

Du er vel den typen som liker surströmming også du.

Svært snodig. Hva kunne han mene med monstre som han? Innvandringsmotstandere?

Mulig han mente innvandringsmotstandere som tar ekstreme, overdrevne og ondskapsfulle tak for å bli kvitt innvandringsproblemet?

Jeg mistenker at denne eldre herren ikke har begått noen ekstreme, overdrevne og ondskapsfulle tak for å bli kvitt innvandringsproblemet.

Lenke til kommentar

Slimda: Jeg syns det var formulert slik at det kom klart nok frem at det ikke var snakk om den eldre herren, men ABB.

Edit: Fuck latskapen. Jeg hater egentlig å skrive "ABB" for det får meg til å tenke på "ABBA", but i still do.

Endret av Nie
Lenke til kommentar

Nei, jeg liker ingen former for fisk. Uansett hvor mye alkohol jeg har i meg.

Det kommer bare rett opp igjen. Akkurat som Cosylan. :p

Derimot savner jeg å drikke ekstra lett lettmelk. Laktosefri lettmelk er langt fra det samme. :(

Og brunost (og geitost) er fantastisk. Det være seg om du bare nyter noen skiver av det uten noe på, smelter det, spiser det med syltetøy / nugatti eller om du har det i saus. :love:

Lenke til kommentar

cls 215

Jeg misunner deg. Har et par VE-8F, men de er alt for pinglete. Skal kjøpe XLS-215 når jeg får en skikkelig leilighet.

Har 2 par cls 215. Med CW forsterkere..

Dimmu borgir - puritania :love:

Full guffe ^^

EIT: De er et hælvette å flytte på tho.

Er ikke rart jeg er halveis døv.

Nei, jeg liker ingen former for fisk. Uansett hvor mye alkohol jeg har i meg.

Det kommer bare rett opp igjen. Akkurat som Cosylan. :p

Derimot savner jeg å drikke ekstra lett lettmelk. Laktosefri lettmelk er langt fra det samme. :(

Og brunost (og geitost) er fantastisk. Det være seg om du bare nyter noen skiver av det uten noe på, smelter det, spiser det med syltetøy / nugatti eller om du har det i saus. :love:

Jeg elsker fisk (laks spesielt) og cosylan ^^

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Opplevde noe snodig isted. Var ute og gikk, og rusla bortom kirkegården i byen fordi det er så fint der med masse trær og gress.

Gikk forbi en eldre kar som satt på en benk, og han så på meg og hilste, så jeg sa Hei på deg. Da begynte han å legge ut om hvor fælt det var som skjedde på fredag, og at det er samfunnet som skaper monstre som han, vi kan ikke skylde på at han kom ut av mora slik, det er samfunnet som har formet ham. Og han mistet hele familien sin under andre verdenskrig og måtte bo på guttehjem, men han hatet ikke menneskene selv om noen slemme tyskere var på villspor med ideologiene sine, og det burde ikke vi "ungdommer" heller gjøre. Så ba han meg leve et flott liv, få fine barn og ikke spre ondskap rundt meg. Så takket han for praten og lot meg rusle videre..

Lignet det på han her?

http://www.oblad.no/%C3%A5s/dement-mann-forsvunnet-1.6387126

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal laste ned Kirby Adventures på Wii virtual console. Aldri spilt et skikkelig Kirby-spill før. Og dette er vel det beste, hvertfall det første han kan transforme til alt mulig rart?

Verdt det, kan jo alltids teste det på en emulator først, hvis du er usikker

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...