Slimda Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 spess siden jeg liker å bite i øreflippen. Er det du de synger om i "Hvis dine ører henger ned"-sangen? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Er det du de synger om i "Hvis dine ører henger ned"-sangen? Damn right. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Man bør bruke forskjellige oster. Det er ingenting som heter "dårlig ost", kun noe som heter "feilbrukt ost". I beg to differ. Brunost. Det er dårlig ost, det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Brunost er egentlig ikke en ost. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Brunost er egentlig ikke en ost. Actually, brunost og kaviar (helst sort russisk kaviar) er ikke ille, at all! That reminds me, jeg må ha sort kaviar. Endret 27. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Brunost er ikke dårlig, det er godt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 er det bare meg som vil ha volumknapper på fronten av pc kabinettet? I must fix Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Brunost er herlig. EOD. er det bare meg som vil ha volumknapper på fronten av pc kabinettet? Skaff deg mus med knapper på, så setter du volumet til knappene 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 edit: Nyhus, det er bare svinet. Spiser ikke så mye sånt lenger. Får litt uheldige assosiasjoner. \o/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 er det bare meg som vil ha volumknapper på fronten av pc kabinettet? I must fix Skaff deg et tastatur med volumkontroll. Problem fixed. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Brunost er herlig. EOD. er det bare meg som vil ha volumknapper på fronten av pc kabinettet? Skaff deg mus med knapper på, så setter du volumet til knappene er det bare meg som vil ha volumknapper på fronten av pc kabinettet? I must fix Skaff deg et tastatur med volumkontroll. Problem fixed. Pft, done and done... Jeg vil fortsatt ha på selve pcen. (den står ved cls 215'ene) passer bedre da. breal: already done (bruker den ikke da) Endret 27. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Opplevde noe snodig isted. Var ute og gikk, og rusla bortom kirkegården i byen fordi det er så fint der med masse trær og gress. Gikk forbi en eldre kar som satt på en benk, og han så på meg og hilste, så jeg sa Hei på deg. Da begynte han å legge ut om hvor fælt det var som skjedde på fredag, og at det er samfunnet som skaper monstre som han, vi kan ikke skylde på at han kom ut av mora slik, det er samfunnet som har formet ham. Og han mistet hele familien sin under andre verdenskrig og måtte bo på guttehjem, men han hatet ikke menneskene selv om noen slemme tyskere var på villspor med ideologiene sine, og det burde ikke vi "ungdommer" heller gjøre. Så ba han meg leve et flott liv, få fine barn og ikke spre ondskap rundt meg. Så takket han for praten og lot meg rusle videre.. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Svært snodig. Hva kunne han mene med monstre som han? Innvandringsmotstandere? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 er det bare meg som vil ha volumknapper på fronten av pc kabinettet? I must fix Skaff deg et tastatur med volumkontroll. Problem fixed. Har begge deler eg. Og mus der eg kan sette 2 av 7 knappar til volum. Det eg brukar dei til no er alt+tab, ctrl+w, ctrl+shift+t, ctrl+pageup, ctrl+pagedown og fram og tilbake. Utruleg lett å surfe med ei hand. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) edit: smakløst Endret 27. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Selvsagt Bundy. Du er jo så kaldblodig at du nesten skyter deg selv. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Selvsagt Bundy. Du er jo så kaldblodig at du nesten skyter deg selv. Har høl i taket her, men det var uhell. Var full og lekte med rifla jeg skaffa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg