j-- Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg liker egentlig First Price-osten best, for den smaker minst ost. Akkurat som at jeg liker skummet melk best, for det smaker minst melk. Strange logic there I must say. Så når du skal ha deg biff for eksempel så kjøper du pølser fordi det smaker minst biff? Å nei, biffen til Ida er ordentlig biff, ikke noe tull der Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Du er egentlig en veldig merkelig person, bazukh. Det må jeg bare si. Det er det som er tiltrekkende. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Kunne nevnt mange andre ting som var mer tiltrekkende, må jeg si... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Helmelk ftw.Helmelk is awsume. Kjøper jeg melk så er det som oftest H-melk. Å nei, biffen til Ida er ordentlig biff, ikke noe tull der Trommelyd.no? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Kunne nevnt mange andre ting som var mer tiltrekkende, må jeg si... Tjau, men jeg tenner på rare personaliteter, fordi jeg er freak selv. SUPERFREAK, SUPERFREAK Kjøper jeg melk så er det som oftest H-melk. Yeah, annet er ikke vits. Jeg har en rar tanke om at helmelk er sunnere enn skummet og lett. Fordi er melka lett, så har de tatt vekk sunne ting, og skummet, da har de ødelagt alt det sunne. Da drikker jeg heller cola. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Strange logic there I must say. Så når du skal ha deg biff for eksempel så kjøper du pølser fordi det smaker minst biff? Nei. Men når jeg kjøper pølser, kjøper jeg de av kalkun fordi de ikke smaker like pølse. Greia er vel at jeg ikke er spesielt glad i smaken til verken melk eller vanlig gulost, men melk er fint å få i seg og enkelte matretter blir ikke det samme uten ost. Å nei, biffen til Ida er ordentlig biff, ikke noe tull der Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Helmelk ftw. Agreed. Drikker to liter helmelk om dagen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hmm, hva er bruksområdet til kukost? Kan jeg få by deg på litt kukost og kjeks? Kukost, eller smegma, er egentlig ikke noen form for type ost, da det ikke har vært igjennom en ysteprosess. Det er derimot død hud og bakterieoppbygging, samt svette og støv som samles under forhuden til gutter som har dette og ikke vasker tissen sin ofte nok. Finner og noe tilsvarende i utvidede ører som ikke blir vasket ofte nok. Øreost. 2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Nei. Men når jeg kjøper pølser, kjøper jeg de av kalkun fordi de ikke smaker like pølse. Greia er vel at jeg ikke er spesielt glad i smaken til verken melk eller vanlig gulost, men melk er fint å få i seg og enkelte matretter blir ikke det samme uten ost. Kalkun/kyllingpølser er greie de. Gahhh...hvorfor er det alltid matsnakk sånn omtrent på denne tiden her? Har ikke mat eller noe jo Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Øreost faktisk. Nå har jeg hørt det også. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Kukost, eller smegma, er egentlig ikke noen form for type ost, da det ikke har vært igjennom en ysteprosess. Det er derimot død hud og bakterieoppbygging, samt svette og støv som samles under forhuden til gutter som har dette og ikke vasker tissen sin ofte nok. Finner og noe tilsvarende i utvidede ører som ikke blir vasket ofte nok. Øreost. Jeg har tvangstanker på det, vasker så mye at jeg kommer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ear Cheese. !WARNING! !NSFM! ÅPNES PÅ EGET ANSVAR. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Øreost faktisk. Nå har jeg hørt det også. Hørtes litt søkt ut Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ear Cheese. !WARNING! !NSFM! ÅPNES PÅ EGET ANSVAR. Nam. Passet godt nå som jeg spiser cottage cheese. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ear Cheese. !WARNING! !NSFM! ÅPNES PÅ EGET ANSVAR. OH GOD! Hadde du ikke putta NSFM så hadde jeg ikke åpna. Å fy faen det der er det ekleste jeg har sett. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Seriøst? Det der var ikke det minste ekkelt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Ja, men jeg tenkte på å slikke den, og fikk da rare tanker, spess siden jeg liker å bite i øreflippen. eller så er jeg ikke full nok Endret 27. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Å nei, biffen til Ida er ordentlig biff, ikke noe tull der Den har svulster! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Kalkun/kyllingpølser er greie de. Ja, det er jo det jeg sier. edit: Nyhus, det er bare svinet. Spiser ikke så mye sånt lenger. Får litt uheldige assosiasjoner. Endret 27. juli 2011 av bazukh Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Den har svulster! En svulst eller 2 har aldri skadet noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg