Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg liker egentlig First Price-osten best, for den smaker minst ost. :ph34r: Akkurat som at jeg liker skummet melk best, for det smaker minst melk.

Strange logic there I must say.

Så når du skal ha deg biff for eksempel så kjøper du pølser fordi det smaker minst biff? :blink::wee:

Å nei, biffen til Ida er ordentlig biff, ikke noe tull der :fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne nevnt mange andre ting som var mer tiltrekkende, må jeg si...

Tjau, men jeg tenner på rare personaliteter, fordi jeg er freak selv.

SUPERFREAK, SUPERFREAK

Kjøper jeg melk så er det som oftest H-melk.

Yeah, annet er ikke vits. Jeg har en rar tanke om at helmelk er sunnere enn skummet og lett.

Fordi er melka lett, så har de tatt vekk sunne ting, og skummet, da har de ødelagt alt det sunne.

Da drikker jeg heller cola.

Lenke til kommentar

Strange logic there I must say.

Så når du skal ha deg biff for eksempel så kjøper du pølser fordi det smaker minst biff? :blink::wee:

Nei. Men når jeg kjøper pølser, kjøper jeg de av kalkun fordi de ikke smaker like pølse. :fun:

Greia er vel at jeg ikke er spesielt glad i smaken til verken melk eller vanlig gulost, men melk er fint å få i seg og enkelte matretter blir ikke det samme uten ost.

Å nei, biffen til Ida er ordentlig biff, ikke noe tull der :fun:

:fun:

Lenke til kommentar

Hmm, hva er bruksområdet til kukost?

Kan jeg få by deg på litt kukost og kjeks?

Kukost, eller smegma, er egentlig ikke noen form for type ost, da det ikke har vært igjennom en ysteprosess. Det er derimot død hud og bakterieoppbygging, samt svette og støv som samles under forhuden til gutter som har dette og ikke vasker tissen sin ofte nok.

Finner og noe tilsvarende i utvidede ører som ikke blir vasket ofte nok. Øreost.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nei. Men når jeg kjøper pølser, kjøper jeg de av kalkun fordi de ikke smaker like pølse. :fun:

Greia er vel at jeg ikke er spesielt glad i smaken til verken melk eller vanlig gulost, men melk er fint å få i seg og enkelte matretter blir ikke det samme uten ost.

Kalkun/kyllingpølser er greie de.

Gahhh...hvorfor er det alltid matsnakk sånn omtrent på denne tiden her? Har ikke mat eller noe jo :(

Lenke til kommentar

Kukost, eller smegma, er egentlig ikke noen form for type ost, da det ikke har vært igjennom en ysteprosess. Det er derimot død hud og bakterieoppbygging, samt svette og støv som samles under forhuden til gutter som har dette og ikke vasker tissen sin ofte nok.

Finner og noe tilsvarende i utvidede ører som ikke blir vasket ofte nok. Øreost.

Jeg har tvangstanker på det, vasker så mye at jeg kommer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...