Kenny™ Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Blah... jeg har gym i morgen, jeg er lei gym... ._. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Shikaru : nei, vanlege underbukar er mykje betre Ikke for sædkvaliteten. Selv synes jeg boksere er mer komfortable også Lenke til kommentar
Aces Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Hehe med en gang Schnell går, stuper farten på postingen. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Ikke for sædkvaliteten. Selv synes jeg boksere er mer komfortable også Ser jo bedre ut enn vanlige underbukser og, da. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Blah... jeg har gym i morgen, jeg er lei gym... ._. Gym er jo det mest morsomme faget da! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Shikaru : nei, vanlege underbukar er mykje betre Ikke for sædkvaliteten. Selv synes jeg boksere er mer komfortable også akkuratt det mener jeg også ^^ også klarte jeg ikke å la være å tenke på ene Seinfeld episoden som handler om det, om noen måtte ha sett det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg har lyst til å høre Led Zeppelin. Men jeg orker ikke gå og skru på stereoen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg har lyst til å høre Led Zeppelin. Men jeg orker ikke gå og skru på stereoen. Hmm, det minte meg på at jeg vil høre på Chimaira. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Har schnell vært her, når jeg ikke har vært her? *snufse* Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg vil lage meg big one, men jeg kan ikke brutter er ikke hjemme, og får ikke lov til og styre med matlaging hjemme alene siden det som oftest ender i katastrofe! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Har schnell vært her, når jeg ikke har vært her? *snufse* jepp... men han var ikke serlig spennende i dag... samle gamle preiket bare... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg vil lage meg big one, men jeg kan ikke brutter er ikke hjemme, og får ikke lov til og styre med matlaging hjemme alene siden det som oftest ender i katastrofe! Er vi tvillinger? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Har schnell vært her, når jeg ikke har vært her? *snufse* jepp... men han var ikke serlig spennende i dag... samle gamle preiket bare... Skuffende.. han har mista piffen.. Får trøstespise på en bokse med is jeg. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg vil lage meg big one, men jeg kan ikke brutter er ikke hjemme, og får ikke lov til og styre med matlaging hjemme alene siden det som oftest ender i katastrofe! Er vi tvillinger? Vel hvis du sliter med kvinnfolk, bor midt i en asosial skau, er nerdete og over gjennomsnittet glad i våpen, ja Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Får trøstespise på en bokse med is jeg. Bare en? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Vel hvis du sliter med kvinnfolk, bor midt i en asosial skau, er nerdete og over gjennomsnittet glad i våpen, ja :!: Stryk det første (jeg er jente), så.. ja, vi er tvillinger. Gad. xD Kniver her. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 :!: Stryk det første (jeg er jente), så.. ja, vi er tvillinger. Gad. xD Kniver her. Fanker'n, glemte det jeg, jeg så bare på avataren x) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Fanker'n, glemte det jeg, jeg så bare på avataren x) Er den så guttete? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Får trøstespise på en bokse med is jeg. Bare en? jaa.. har ikke flere. :/ Fanker'n, glemte det jeg, jeg så bare på avataren x) Er den så guttete? Jepp. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg har lyst til å høre Led Zeppelin. Men jeg orker ikke gå og skru på stereoen. Hmm, det minte meg på at jeg vil høre på Chimaira. *savne hove* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg