Herr Brun Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Forumtreff i går, skjønner jeg? Misunnelig. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Et forumtreff uten meg er som en hamburger uten burger'n. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 forumtreff å forumtreff. Jeg ba koselige mennesker hjem til meg... Tilfeldigvis var alle nestne alle fra forumet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 forumtreff å forumtreff. Jeg ba koselige mennesker hjem til meg... Tilfeldigvis var alle nestne alle fra forumet. Cause we fucking' rock. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 forumtreff å forumtreff. Jeg ba koselige mennesker hjem til meg... Tilfeldigvis var alle nestne alle fra forumet. Cause we fucking' rock. HELT riktig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Syns dere spilte alt for lite rock da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 OG at sjur merket at det var deg på facebook Visste du hadde fest og da jeg så slike updates og sånt, så måtte det være noen hos deg, og siden det også var en status om hvor awesome Hansegutt er, så la jeg en og en sammen og fikk to. Søss derimot, ble fornærme. Hun trodde jeg kalte deg Hans - noe jeg pleier å kalle henne. Jeg er bamsebomsen og hun er Hansehomsen. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Balli<3 Du var for opptatt med å stappe trynet fullt av kake at du ikke la merke til de grønne karamellene som ble lagt ned ved siden av. Den. Kaka. Eide. Så bra du likte Da kan vi gifte oss irl å være sikker på at du liker det jeg har å låkke med Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Søss derimot, ble fornærme. Hun trodde jeg kalte deg Hans - noe jeg pleier å kalle henne. Jeg er bamsebomsen og hun er Hansehomsen. Wat. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Blir det for mye for deg å holde oppsyn på, Hansegutt? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Er Hansehomsen hu heite bloggsøsteren din? e: Hikke fra helvete Det hjelper å suge kuk. Det var hvertfall det jeg overbeviste mora di om. Ante ikke at moderatorer kunne snakke slik? Hykler! Rett før jeg spytter Jarmo på deg Endret 27. juli 2011 av Vowels 2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Sjur har da vitterlig to heite bloggsøstre? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Blir det for mye for deg å holde oppsyn på, Hansegutt? Det stemmer <3 Jeg spiser pasta og skal se på Dexter, koselig koselig. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Blir det for mye for deg å holde oppsyn på, Hansegutt? Det stemmer <3 Jeg spiser pasta og skal se på Dexter, koselig koselig. Dexter, er det noe høyde arre? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Det vil jeg kategorisere det som. Men det heter "höjdare" forresten. Syns dere spilte alt for lite rock da. Spilte bare sint jævelmusikk hele kvelden omtrent. Kvalmt ass. 1 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Det vil jeg kategorisere det som. Men det heter "höjdare" forresten. Syns dere spilte alt for lite rock da. Spilte bare sint jævelmusikk hele kvelden omtrent. Kvalmt ass. Haha. Det gjør det ikke i Telemark. Endret 27. juli 2011 av Langdon Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Syns dere spilte alt for lite rock da. Fram til Oda og Hans tok over pcen var det stort sett kun det vi spilte. Deretter blei det scatman, scooter og erasure. Dessuten - Det er ikke fest før noen setter på The Proclaimers. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Ante ikke at moderatorer kunne snakke slik? Hykler! Rett før jeg spytter Jarmo på deg Har en følelse av at pcen min ikke sto helt i fred i natt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Sjur har da vitterlig to heite bloggsøstre? Nei. Han har ei heit bloggsøster, og ei brunkremdekket bloggsøster. Var iallefall det sist gang jeg så en diskusjon rundt søstrene hans. Lenke til kommentar
tellicherry Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Bare et enkelt spørsmål. Når man skal si opp et abonnement på noe via mail, hva skriver man i mailen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg