Shikaru Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 jasså du av den type syklist hehe sykla vel bare drøye halvannen mil i dag så vakke så langt, men det gjorde godt alikevell. fikk kokt fisk og poteter hos farmor og farfar. <3 fisk Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hahhaa, neeei. Det smakte maksimalt rotte. Hva var smaken forresten? En bisarr blanding mellom peanøtt og kokos? Den var... rar... Det er det beste jeg kan si. Trøst deg med at du har spist godteri kjøpt i Mekong Deltaet. Det er jo litt awesome. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 "Snop fra en annen verden". Joda. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Fanken at jeg stkk før Hans dro fram godteriet sitt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Fanken at jeg stkk før Hans dro fram godteriet sitt. Neeei, det gjorde du vel ikke? Dro frem det med en gang omtrent. Du fikk uansett drukket ren ris-vodka fra Hanoi du da. Noget spesiell den også. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Neeei, det gjorde du vel ikke? Dro frem det med en gang omtrent. What? This is news to me. Du fikk uansett drukket ren ris-vodka fra Hanoi du da. Noget spesiell den også. Stemmer. Var nok ikke det beste jeg har fått i meg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Du var for opptatt med å stappe trynet fullt av kake at du ikke la merke til de grønne karamellene som ble lagt ned ved siden av. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Du var for opptatt med å stappe trynet fullt av kake at du ikke la merke til de grønne karamellene som ble lagt ned ved siden av. Den. Kaka. Eide. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Balli<3 Du var for opptatt med å stappe trynet fullt av kake at du ikke la merke til de grønne karamellene som ble lagt ned ved siden av. Den. Kaka. Eide. Så bra du likte Da kan vi gifte oss irl å være sikker på at du liker det jeg har å låkke med Endret 27. juli 2011 av Flabba Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Så bra du likte Da kan vi gifte oss irl å være sikker på at du liker det jeg har å låkke med Fuck ja. Ser fram til en fremtid som morbid overvektig. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hans<3 Var han så bra? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Så bra du likte Da kan vi gifte oss irl å være sikker på at du liker det jeg har å låkke med Men det er jo viktig å bli kvitt konkurransen først da Er vel et par brukere rundt her som kan kunsten å lage magiske ting med mat.. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Nyhus: yey! Det kan bli jævlig spennende Hans: Likte det du hadde diskusjonsrapet ^^ OG at sjur merket at det var deg på facebook Hans er alltid SÅ bra. Men er Oda og Chris som ble mine sengepartere for natten. Rawr. Så bra du likte Da kan vi gifte oss irl å være sikker på at du liker det jeg har å låkke med Men det er jo viktig å bli kvitt konkurransen først da Er vel et par brukere rundt her som kan kunsten å lage magiske ting med mat.. Det er sant. Men tror til nå har jeg folket på min side Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hans: Likte det du hadde diskusjonsrapet. Hva snakker du om? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hans: Likte det du hadde diskusjonsrapet. Hva snakker du om? Jeg liker hvor mye goditeri, brus og alkohol jeg sitter igjen med etter i går 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Du sitter igjen med VIetnamesisk godteri og vodka fra min side - kos deg, jeg skal ikke ha faenskapet. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jo takk. Skal ta det med meg på fest på lørdag å se hvor mange jeg kan få til å spy ved å drikke det Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Nei, da var jeg straks ferdig på jobb for dagen, da blir det bare en snartur innom intersport så jeg får kjøpt inn et par småting så blir det sykkeltur i solen og hjelpe et vennepar med opppusiing av huset litt senere Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 nice Aalton hadde planer om å ta maskin å rake bort noe hår fra huet, men jeg finner ikke den som skal uttapå maskina så jeg slepper å ta alt som er på huet. veit ikke hvor bra det funker med en sånn maskin uten munnstykket på? ( eller hva det heter ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg