Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Balli<3

Du var for opptatt med å stappe trynet fullt av kake at du ikke la merke til de grønne karamellene som ble lagt ned ved siden av.

Den. Kaka. Eide.

Så bra du likte :D Da kan vi gifte oss irl å være sikker på at du liker det jeg har å låkke med :D

Endret av Flabba
Lenke til kommentar

Så bra du likte :D Da kan vi gifte oss irl å være sikker på at du liker det jeg har å låkke med :D

Men det er jo viktig å bli kvitt konkurransen først da ;) Er vel et par brukere rundt her som kan kunsten å lage magiske ting med mat..

Lenke til kommentar

Nyhus: yey! Det kan bli jævlig spennende :p

Hans: Likte det du hadde diskusjonsrapet ^^ OG at sjur merket at det var deg på facebook :p

Hans er alltid SÅ bra. Men er Oda og Chris som ble mine sengepartere for natten. Rawr.

Men det er jo viktig å bli kvitt konkurransen først da ;) Er vel et par brukere rundt her som kan kunsten å lage magiske ting med mat..

Det er sant. Men tror til nå har jeg folket på min side :D

Lenke til kommentar

nice Aalton :)

hadde planer om å ta maskin å rake bort noe hår fra huet, men jeg finner ikke den som skal uttapå maskina så jeg slepper å ta alt som er på huet.

veit ikke hvor bra det funker med en sånn maskin uten munnstykket på? ( eller hva det heter )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...