Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Jau, men ikke før jeg har fått bestilt 10-15 stk 2tb disker Har bare 2tb(+60gb ssd) And there is my problem.. 1% igjen KOM IGJEN!!! ARGH Endret 27. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Aha - Bestilte selv nettopp en ny 2TB har en 2TB ekstern fra før av og en 1TB disk. Så da har jeg 5TB ca.. den lille SSD'n på 60GB er jo ikke laget for noe annet enn mellomlager. Har satt det opp slik at alt lastes ned dit først og så flyttes automatisk over på 2TB disken.. Da er det kjekt med 25/2 linje Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Shut up ssd'n er bare til OS, har tilogmed installert windows bare for gta sin skyld. Selv om alle fibrene i kroppen stritta imot. OH MY GOD IT'S DONE!! bbl Endret 27. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Føkk me. Jeg ligger her og hoster som en gamling med kols, slim og faenskap overalt og for å gjøre det verre, så drømte jeg at jeg var McHansern og at jeg var sengeliggende her og hadde en klovn - Bonzo, som drev og underholdt kids i Oslo - i hodet. Jævla galskap. Så ligger jeg her, med beina innpakka i tre ulltepper og fryser fortsatt på beina, hoster og opplever "phlegm everywhere" og ingen våken familie til å gjøre ting for meg. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Kommer på skolen og finner ut at det ikke er forelesning i dag. Mista en nesten full pakke med sigg på veien hjem også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Åssen klarte du det? Gå tilbake og finn den! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Åssen klarte du det? Gå tilbake og finn den! Vet ikke, mest sansynlig falt ut av lomma. Vel, kjøpte den kun for å ha sigg på skolen i dag/morra så er ikke stort tap. Bare litt surt å ikke kunne slappe av før/etter prøva i morra med en sigg. Snus blir ikke helt det samme Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hodepine på jobb er könig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Føkk me. Jeg ligger her og hoster som en gamling med kols, slim og faenskap overalt og for å gjøre det verre, så drømte jeg at jeg var McHansern og at jeg var sengeliggende her og hadde en klovn - Bonzo, som drev og underholdt kids i Oslo - i hodet. Jævla galskap. I have no words. Seriøst. 1 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Begynner å bli trøtt men legger jeg meg nå blir jeg fubar under prøva i morra. What to do? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg gir faen i gta. Ingen actiovation bypassers eller cracks funker :/ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg gir faen i gta. Ingen actiovation bypassers eller cracks funker :/ Winners don't do warez Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Åssen klarte du det? Gå tilbake og finn den! Vet ikke, mest sansynlig falt ut av lomma. Vel, kjøpte den kun for å ha sigg på skolen i dag/morra så er ikke stort tap. Bare litt surt å ikke kunne slappe av før/etter prøva i morra med en sigg. Snus blir ikke helt det samme Ser den, ser den. Føkk me. Jeg ligger her og hoster som en gamling med kols, slim og faenskap overalt og for å gjøre det verre, så drømte jeg at jeg var McHansern og at jeg var sengeliggende her og hadde en klovn - Bonzo, som drev og underholdt kids i Oslo - i hodet. Jævla galskap. I have no words. Seriøst. Du ække aleine, vi er mange som har det sånn. Tror du ble manifestert pga. trollinga di i går kveld. For å gjøre det enda bedre, driver jeg og nyser og skaller huet i veggen hele tiden. Begynner å bli mektig svimmel nå. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Everyday i'm trollin' Var ganske god til å trolle i en opphetet metaldiskusjon i går. Takker Vowels <3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg gir faen i gta. Ingen actiovation bypassers eller cracks funker :/ Winners don't do warez Pft, i got it now Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Mamma spiste opp alt brødet, så nå vet jeg ikke hva jeg skal ha til frokost. Ligger noen pølser i kjøleskapet, men har ikke noe å ha ved siden av. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Everyday i'm trollin' Var ganske god til å trolle i en opphetet metaldiskusjon i går. Takker Vowels <3 What? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Fantastisk. Klarte endelig å komme meg ut av senga og har drivi og kræsja inni ting og folk de siste 10 minutta. Klarer faen meg ikke holde meg på beina, eller svelge mat. Awesome. Ha-ha, hva søren. Noen har faktisk svart på annonsen jeg la ut på Craigslist i natt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Everyday i'm trollin' Var ganske god til å trolle i en opphetet metaldiskusjon i går. Takker Vowels <3 What? Namedroppa en haug med band som du har snakket med meg om. Relativt overbevisende. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Likte filmen du anbefalte meg Etter navnet å dømme kunne filmen være en alien komedie, jeg ante absolutt ikke hva den ville gå ut på når jeg begynte på den. Filmen er genial ja. Har sett den tre ganger. <3 Og alle jeg har vist den til har likt den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg