Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, det var stygt. Hjemme alene med kjæresten, bursdagsfeiring og vodka på tom mage. Jeg to plutselig initiativ til å danse swing, og tror jeg skulle imponere med noen greier jeg lærte en gang, men så klosset jeg, snublet litt og hun deiset rett inn i bordet som veltet, og jeg falt oppå. Nå ligger det plantejord og vann på gulvet.

Lenke til kommentar

Ligger sikkert på youtube under "drunk guy dancing".

Drikking på tom mage ja..bad experiences. Husker jeg dro med tog til en venn i Tyskland (fra Nord-Norge), over et døgn tur med nesten ingen søvn og svært lite mat. Med det samme jeg kom frem dro de meg med på fest, rakk såvidt å dusje først. Det gikk 2 timer så hang jeg på dass og spøy resten av kvelden, og våknet dagen etter på sofaen til søstra hans, med masse fremmede tyskere i rommet (vennene hennes). Weird.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

http://open.spotify.com/user/l4r5man/playlist/73wW3vkFj4m2DmsDEf6kUj

Smålig beruset og hører på gammel musikk. Livet kunne vært verre

Jau, jeg driver med et biologi eksperiment. Skal se om jeg greier å gro fast foran pcen, har allerede begynt å gro røtter

Husker søstra til eksen. Hu var smålig feit. Vi hadde hu på besøk en gang. Hadde kjøpt pølser på tilbud. Fire kilo eller noe. Hu spiste dem til frokost. En frokost.

Valkene begynte etter hvert å forme seg etter stolen hu brukte foran PCen. Jeg kødder ikke.

Lenke til kommentar

Nå har jeg snart tømt i meg to liter cola og jeg blir bare trettere og trettere. Noe som styrker teorien min om at koffein gjør meg trett.

Det er ikke koffeinet, men at du ikke får i deg noe som helst proteiner, bare haugevis med sukker.

Da blir man slapp og daff og trøtt. Spis noe skikkelig mat så kvikner du nok til.

Bare å pøse på med sukker hjelper ikke stort. Man må ha mere i kroppen. I tillegg er Cola dehydrerende, som gir en falsk følelse av at du ikker er tørst, mens kroppen egentlig skriker etter vann.

Åt en pizza og drakk mye vann, som jeg pleier også. :p

Lenke til kommentar

Husker søstra til eksen. Hu var smålig feit. Vi hadde hu på besøk en gang. Hadde kjøpt pølser på tilbud. Fire kilo eller noe. Hu spiste dem til frokost. En frokost.

Valkene begynte etter hvert å forme seg etter stolen hu brukte foran PCen. Jeg kødder ikke.

En gang lagfde jeg middag, var dum nok til å la en sitte aleine med maten, han slukte 9 liter suppe...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...