Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spoersmaal til dere vise mennesker der ute; faar man noe ut av et aar av en bachelorgrad, hvis man bestemmer seg for aa starte paa noe annet neste aaret?

Og hva skal man isaafall bruke for aa soeke? VGSkarakterer + tilleggspoengene slik som jeg gjoer naa eller blir det et helt annet opptak?

 

Jeg kom ikke inn paa noe av det jeg soekte paa, og finner ikke noe spennende aarsstudion, bare bachelorer som kunne vaer interresante nok for med aa starte paa. Kommer jeg inn paa studiene jeg egentlig soekte paa, saa var tanken aa bytte.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Spoersmaal til dere vise mennesker der ute; faar man noe ut av et aar av en bachelorgrad, hvis man bestemmer seg for aa starte paa noe annet neste aaret?

Og hva skal man isaafall bruke for aa soeke? VGSkarakterer + tilleggspoengene slik som jeg gjoer naa eller blir det et helt annet opptak?

Annet enn lærdom? Nei

Lenke til kommentar

Visste du at Alexander Rybak fremførte en sang på minnestunden i går Skogsraa? Regner med du sto ved første rad og kasta truser på han?

 

Vent, hva, jeg tar ikke poenget.

 

 

Note to self: ikke dans swing i fylla.
Når skal man danse sving da? Er ikke noe moro edru.

 

Det er veldig moro, både edru og full. Eller, når man er full er det moro helt til man kaster jenta inn i et bord.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...